Strategiczny kierunek jest materializowany między innymi poprzez obecność dystrybutora na Międzynarodowych Targach Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych Alimentaria 2024, które gromadzą kontrahentów z regionów Afryki oraz Azji. Targi odbędą się w dniach 18-21 marca br. w Barcelonie. Za realizację planów odpowiada Michał Sawosz, dyrektor generalny hiszpańskiego oddziału firmy.
Lokalni specjaliści w zespole Brand Distribution
Brand Distribution traktuje bezpośrednie, bliskie relacje z partnerami biznesowymi, jako element niezbędny w procesie skutecznego zdobywania nowych rynków.
Zatrudnianie ekspertów z interesujących firmę regionów geograficznych umożliwia natychmiastowe zrozumienie specyfiki lokalnych rynków, potrzeb i dynamiki biznesowej. Czas adaptacji do nowych warunków skraca się, co pozwala firmie szybciej dostarczać produkty, które spełniają oczekiwania partnerów biznesowych i jednocześnie precyzyjnie trafiają w gusta lokalnych konsumentów.
Brand Distribution na targach Alimetaria 2024
Firma Brand Distribution poprzez obeność na targach umacnia swoją obecności na dynamicznie rozwijających się rynkach Afryki i Azji.
Firma zaprezentuje także portfolio marek dystrybucyjnych przeznaczonych na rynek hiszpański. Znajdą się wśród nich takie brandy jak: VOW Nutrition (marka odżywczych produktów dla sportowców), C4 Energy (napoje energetyczne), Merlin's (wody witaminowe, lemoniady, botaniczna pop cola klasyczna i pop cola na bazie stewii) oraz One Day More (polska marka oferująca produkty z kategorii superfoods).
Targi Alimentaria odbywają się w tym roku w dniach 18-21 marca w Barcelonie.
foto: mat. prasowe