Marka Tyskie rozpoczyna tegoroczny sezon mocną kampanią. Dwóch znanych ambasadorów będzie promowało w niej bezalkoholowy wariant piwa.
Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe. Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i Internecie. W kampanii edukować na ten temat będzie polski skoczek narciarski Adam Małysz oraz kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
Nowa reklama piwa Tyskie. W niej Małysz i Hołowczyc
Wybór ambasadorów rozpoczynającej się kampanii nie był oczywiście przypadkowy. Adama Małysza i jego wybitne osiągnięcia w skokach narciarskich zna każdy. Skoczek z Wisły jest również cenionym kierowcą rajdowym. Wspólna pasja stawia go w jednej linii z wielokrotnym medalistą wyścigów rajdowych – Krzysztofem Hołowczycem, stałym ambasadorem Tyskiego Zero.
Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc są mocną parą, która mogłaby reprezentować Polskę w międzynarodowych rajdach. Obaj startowali w Dakarze. Wybitni kierowcy, mimo różnych ścieżek kariery, spotykają się w świecie Tyskie Zero.
Seria spotów z ich udziałem pokazuje, że mimo różnic, kierowcy mogą być ze sobą na Ty. Tyskie Zero jest symbolem większej idei – pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.
foto: mat. prasowe