Pedro Pascal znany z głównych ról w takich produkcjach jak The Last od Us czy The Mandalorian został ambasadorem piwnej marki Corona. Wcześniej producent współpracował w tym zakresie ze Snoop Dogiem.
Pedro Pascal nową twarzą piwa Corona
Ogłaszając nowego ambasadora marka pokazuje także, w którym kierunku będzie zmierzać jej strategia komunikacji. Corona zamierza bowiem wrócić do swoich korzeni – te sięgają do Meksyku. Zdaniem Saul'a Trejo, dyrektora marketingu marki, nie ma w tym obszarze lepszego partnera niż Pedro (który jest Amerykaninem chilijskiego pochodzenia).
Marka wyznacza nowy kreatywny kierunek
Pierwsze efekty nowej współpracy mają ujrzeć światło dzienne już w maju tego roku. Mają być one rozwinięciem kampanii piwa Corona "La Vida Mas Fina", którą do tej pory marka realizowała ze Snoop Dogiem, który był ambasadorem przez trzy ostatnie lata.
Jak wyjaśnia producent, marka Corona wkracza właśnie w "nowy kreatywny kierunek". Pablo Pascal ma podkreślić jej latynoskie korzenie.
foto: instagram(@pascalispunk)