Orientalne chipsy z alg morskich wchodzą do sieci handlowych

Orientalne chipsy z alg morskich wchodzą do sieci handlowych

Polsko-azjatycka marka Sen Soy rozpoczyna intensywny rozwój na krajowym rynku. Choć flagowym produktem firmy są sosy sojowe, to w ofercie znajdziemy także między innymi chipsy nori z alg morskich. 

Chipsy z alg morskich

Sen Soy w ofercie przekąsek ma chipsy nori w czterech wersjach smakowych: klasycznym, kimchi, teriyaki i wasabi. Te chrupiące, cieniutkie płatki prażonych w oleju sezamowym alg morskich zachowują wszystkie bogate właściwości zdrowotne wodorostów.

Chipsy nori są naturalną, oryginalną smakowo alternatywą dla klasycznych chipsów i innych słonych przekąsek. Produkty są już dostępne w sieciach Carrefour i Aldi, a w ramach akcji in&out także w Lidlu.

Azja na polskim talerzu

Flagowym produktem Sen Soy są sosy sojowe, jedna z najważniejszych przypraw kuchni azjatyckiej, szeroko wykorzystywana w kuchni japońskiej, tajskiej, wietnamskiej, koreańskiej czy chińskiej. W portfolio znajdują się również makarony udon, soba i ramen, składniki do sushi, sosy do gotowania, ostre sosy na bazie chilli i bazy do zup Pho czy Tom Yum. Marka jednak obecnie najsilniej planuje rozwijać w Polsce asortyment przekąsek.

Tendencja do podjadania, uzupełniania lub zastępowania różnorodnymi przekąskami posiłków jest jednym z najsilniejszych trendów ostatnich lat. W połączeniu z rosnącą świadomością zdrowotną konsumentów, otwartością na nowe smaki i zainteresowaniem kulturą kulinarną Azji, tworzy to w Polsce idealną sytuację rynkową dla oryginalnych, naturalnych przekąsek azjatyckich.

Tung Nguyen-Brodnicki, Managing Director Flavor Hub, producent Sen Soy

Marka została założona ponad 20 lat temu przez grupę przyjaciół o azjatyckich korzeniach, którzy przyjechali do Europy na studia. Połączenie rodzinnych tradycji produkcji artykułów spożywczych w Hanoi z wiedzą o europejskim rynku, zaowocowało powstaniem Sen Soy.


foto: mat. redakcji