Coca-Cola wprowadza limitowaną puszkę i... kolekcję ubrań

Coca-Cola wprowadza limitowaną puszkę i... kolekcję ubrań

Coca-Cola to marka, która zdecydowanie lubi zaskakiwać. Właśnie robi to prezentując limitowaną edycję pierwszego w historii marki smaku celebrującego uwielbienie fanów do artystów K-Popu. Niecodzienne doznania nie kończą się jednak na smaku, ani wyglądzie limitowanej Coca-Coli. Dodatkowo marka przygotowała unikalne doświadczenia cyfrowe, a także... kolekcję odzieży.

Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne edycje kultowego napoju oraz wyjątkowe projekty.

Limitowana puszka Coca-Coli K-Wave

Coca-Cola Zero Cukru K-Wave, bo pod taką nazwą występuje nowość, będzie dostępna w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka od 29 lutego, a od połowy marca również w selektywnej dystrybucji. 

Nowość wyróżnia się nie tylko wyglądem puszki, ale także smakiem. Jak zapowiada marka, z każdym łykiem Coca-Cola Zero Cukru K-Wave, konsumenci mogą odczuwać emocje jakie towarzyszą entuzjastom koreańskiej popkultury, a to wszystko za sprawą kultowego smaku Coca-Cola, przenikającego się z owocową magią K-Popu.  

Coca-Cola łączy świat K-Popu

Marka zaangażowała w projekt aż trzy topowe zespoły K-Popowe; Stray Kids, ITZY i NMIXX, a także założyciela JYP Entertainment, J.Y.Park, którzy wspólnie wydali hymn K-Popu i teledysk zatytułowany „Like Magic”. Pełny utwór i video będzie można obejrzeć już na początku marca na na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube oraz na platformie Creations Hub.

Ponadto, w ramach kampanii, konsumenci mają możliwość wzięcia udziału w „Like Magic” Fan Music Video Digital Experience, czyli wyjątkowym doświadczeniu na platformie Creations Hub pomagającym urzeczywistnić marzenia fanów, zanurzając ich bezpośrednio w świecie K-Popu, u boku ich idoli! To wszystko za sprawą sztucznej inteligencji – wystarczy osadzić swój głos, imię i zdjęcie, by pojawić się w różnych miejscach teledysku. Wygenerowany materiał można także pobrać i udostępnić w mediach społecznościowych.

Ubrania Coca-Cola x Private Policy

Coca-Cola Creations będzie również gospodarzem koncertu K-Pop w Seulu z udziałem gwiazdorskiej obsady JYPE i innych wyjątkowych artystów. Transmisja z wydarzenia zostanie udostępniona dla fanów K-Popu z całego świata na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube.

Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Zero Cukru K-Wave obejmuje również współpracę z Private Policy, w ramach której powstała wyjątkowa kolekcja odzieży i akcesoriów, koszulek, bluz, czapek, biżuterii i pasków.  

Loteria Coca-Cola w Lidlu

Dla wielbicieli doskonałego smaku i kultury K-Popu z Polski, Coca-Cola przygotowała specjalną loterię, w której do wygrania będą wspomniane gadżety – rozpocznie się ona już w kwietniu, a produkty biorące w niej udział będzie można znaleźć w sieci sklepów Lidl.

Współpracując z naszym niesamowitym zespołem i partnerami agencyjnymi w Korei, stworzyliśmy wyjątkowe doświadczenia, które, mamy nadzieję, przyniosą prawdziwą magię Coca-Cola fanom K-Popu na całym świecie.

Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola

foto: mat. prasowe