Fritz-kola zaprezentowała butelki w nowej odsłonie. Zmiany sięgają jednak głębiej

Fritz-kola zaprezentowała butelki w nowej odsłonie. Zmiany sięgają jednak głębiej

Nowe opakowania napojów frtiz-kola pojawią się na rynku już od 1 kwietnia 2024 roku. Nowy projekt ma oddawać hołd wyjątkowej historii marki. Co jeszcze się zmieniło?

Nowe butelki fritz-kola

Wszystkie napoje pod marką fritz-kola zyskały nowe wyraziste logo. Poza tym, marka unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia owocowymi ilustracjami butelki z fritz-spritz. Przemiana obejmuje również etykietę. Odświeżenie designu marka przeprowadziła we współpracy z brytyjską agencją Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem.

Zmiana projektu nie ogranicza się do logo. Projekt butelki również przeszedł kompleksową przemianę. Tylna etykieta zawiera istotne informacje o marce, firmie i składnikach. Począwszy od 1 kwietnia 2024 r. zoptymalizowane zalecenia dotyczące spożycia będą prezentować średnie wartości odżywcze i dzienne zapotrzebowanie pokrywane przez butelkę napoju fritz-kola.

Wyraźniejsze etykiety wielokrotnego użytku odróżniają się od opakowań jednorazowych, wspierając inicjatywę "Każda butelka pomaga" - ogólnobranżową kampanię fritz-koli na rzecz godnego traktowania osób zbierających depozyty z butelek i generowania mikrodochodów.

Przyciągające wzrok połączenia kolorystyczne na nowych etykietach napojów fritz-limo i fritz-spritz to ukłon w stronę różnorodności życia. Konsultacje z konsumentami z różnych krajów Europy pozwoliły stworzyć design, który budzi pozytywne reakcje. Fani fritz-koli doceniają udane połączenie współczesnej estetyki z zachowaniem pierwotnej esencji marki.

Zmiany sięgają głębiej

Wraz z początkiem kwietnia zmienią się nie tylko opakowania napojów fritz-kola. Właściciel marki fritz-kola zdecydował również o powrocie do nazwy fritz-kola GmbH (do tej pory występowała pod nazwą fritz-kulturgüter GmbH). Celem tych zmian, jak zaznacza producent, jest uczynienie z Europy macierzystego rynku. Pomóc ma w tym dopracowanie profilu marki.

fritz-kola uosabia dynamiczny rozwój i uważny wzrost. Począwszy od założenia firmy przez dwóch studentów, aż po okres europejskiej ekspansji, nigdy nie tracimy z oczu naszych korzeni i zawsze jesteśmy gotowi na otwarcie nowego rozdziału. To właśnie tę podróż i postawę chcemy podkreślić nowym designem.

Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-koli

foto: mat. prasowe