Marka Polana jest obecna na polskim rynku od trzech lat. W tym czasie zdążyła zbudować solidną pozycję na półce kosmetycznej. O kluczowych trendach na rynku kosmetycznych oraz sposobie, w jaki odpowiada na nie marka Polana, a także dalszych planach na rozwój rozmawiamy z Izabelą Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana.
Trendy na rynku kosmetycznym
Kosmetyki Polana są wegańskie oraz naturalne, a ich opakowania powstały z myślą o środowisku. Do tego – jak podkreśla Izabela Łuczak – marka odpowiada na potrzeby konsumentów, które kierują obecnie rynkiem.
Polana znacznie wyróżnia się na rynku. Jako jedna z marek należących do firmy Herbapol-Lublin słynie z siły ziół podkreślając ich wartość w codziennym stosowaniu.
Polana nie zwalnia tempa rozwoju
Choć Polana już teraz znajduje duże grono zwolenników, nie zamierza na tym spocząć. Jak zdradza Izabela Łuczak, plany firmy na ten rok obejmują dalszy rozwój kategorii produktów do włosów i znaczne umocnienie pozycji marki w tym obszarze.