Izabela Łuczak, Polana: Na rynku nie ma drugiej takiej firmy kosmetycznej

Izabela Łuczak, Polana: Na rynku nie ma drugiej takiej firmy kosmetycznej

Marka Polana jest obecna na polskim rynku od trzech lat. W tym czasie zdążyła zbudować solidną pozycję na półce kosmetycznej. O kluczowych trendach na rynku kosmetycznych oraz sposobie, w jaki odpowiada na nie marka Polana, a także dalszych planach na rozwój rozmawiamy z Izabelą Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana. 

Trendy na rynku kosmetycznym

Kosmetyki Polana są wegańskie oraz naturalne, a ich opakowania powstały z myślą o środowisku. Do tego – jak podkreśla Izabela Łuczak – marka odpowiada na potrzeby konsumentów, które kierują obecnie rynkiem.

Aktualnie kluczowymi drivera'ami dla kategorii kosmetycznej są jakość oraz cena. Marka Polana bardzo dobrze adresuje te potrzeby. Z jednej strony, punkt cenowy dla kosmetyków naturalnych znajduje się na optymalnym poziomie, a z drugiej – podczas opracowywania produktów stawiamy na ich jakość, szczególnie w zakresie pielęgnacji ciała i włosów.

Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana

Polana znacznie wyróżnia się na rynku. Jako jedna z marek należących do firmy Herbapol-Lublin słynie z siły ziół podkreślając ich wartość w codziennym stosowaniu.

Możemy śmiało powiedzieć, że na rynku nie ma drugiej firmy kosmetycznej, która mogłaby poszczycić się tak olbrzymim i wieloletnim doświadczeniem zielarskim i botanicznym. Chodzi o siłę ziół, z których słynie Herbapol. Czerpiemy z tej wiedzy i wykorzystujemy ją w produktach kosmetycznych.

Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana

Polana nie zwalnia tempa rozwoju

Choć Polana już teraz znajduje duże grono zwolenników, nie zamierza na tym spocząć. Jak zdradza Izabela Łuczak, plany firmy na ten rok obejmują dalszy rozwój kategorii produktów do włosów i znaczne umocnienie pozycji marki w tym obszarze.

Ciężko jest znaleźć Polkę, która byłaby zadowolona z jakości, stanu i kondycji swoich włosów. Widzimy tutaj spory obszar do tego, aby dalej rozwijać się w tym zakresie. Aktualnie odpowiadamy na trzy kluczowe potrzeby, bo to są włosy ze skłonnością do wypadania, przetłuszczające się i z tendencją do przesuszania się. W tym roku rozwijamy kolejną naszą kategorię o kolejne produkty. 

Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana

foto: Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Polana (mat. redakcji)

Reklama