Delikarta to program lojalnościowy skierowany do klientów Delikatesów Centrum. Jak informuje Grupa Eurocash, korzysta z niego już ponad 4 mln użytkowników. "Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów" – zaznacza firma.
Eurocash wzmacnia Delikatesy Centrum
Firma od początku roku znacznie zintensyfikowała działania reklamowe związane z programem. W telewizji wystartowała między innymi kampania telewizyjna pokazująca najmocniejsze strony oferty. Jak informuje Grupa Eurocash, z tygodnia na tydzień około połowa wszystkich osób robiących zakupy w sklepach Delikatesy Centrum korzysta z coraz większej liczby promocji i korzyści w ramach programu.
Działania te są spójne ze strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.
Delikarta - co to jest?
Delikarta to program lojalnościowy obowiązujący z sklepach Delikatesy Centrum. Zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze specjalnych cen produktów, a także ofert specjalnych i limitowanych czasowo akcji promocyjnych. Jak informuje sieć, w 2023 roku konsumenci, którzy skorzystali z programu lojalnościowego Delikatesów Centrum zaoszczędzili łącznie ponad 250 mln zł na rabatach i voucherach dzięki regularnym promocjom oraz akcjom specjalnym, takim jak Łappacz, Mega Oszczędzanie, 9+1 Gratis i wiele innych.
W aplikacji Delikarty jest też dostępna gazetka Delikatesów Centrum – w 2023 roku regularnie przeglądało je ponad 300 000 użytkowników miesięcznie, otwierając ją średnio 6,1 razy w miesiącu.
Aby korzystać z Delikarty należy zarejestrować się do programu poprzez stronę internetową lub aplikację mobilną. Rejestracji dokonać można też w jednym ze sklepów Delikatesy Centrum, gdzie również możemy odebrać swoją kartę.
foto: mat. prasowe