Na rynku debiutuje kawa Eduscho. Jej opakowania przyciągają uwagę

Na rynku debiutuje kawa Eduscho. Jej opakowania przyciągają uwagę

Eduscho to nowa marka ekonomiczna, której kolorowe opakowania nie tylko przyciągają uwagę na półce sklepowej, ale także ułatwiają wybór niezdecydowanym konsumentom. Jej historia rozpoczęła się już sto lat temu...

Jest sprawa – nowa kawa!

Rok 1924. Dzwony okrętowe, śpiew mew, szum fal. Do Bremy przypływają wielkie statki handlowe, a na ich pokładach jutowe worki pełne ziaren kawy. Kupiec Eduard Schopf otwiera małą palarnię kawy tuż przy porcie, kładąc podwaliny pod firmę Eduscho... Dziś, całe stulecie później, kawa Eduscho jest palona z taką samą miłością i pasją, z jaką robił to jej założyciel.

Kochamy dobrą kawę. Tak bardzo, że chcemy, aby każdy mógł cieszyć się swoją ulubioną kawą w dowolnym momencie. Każdego dnia – od rana do wieczora, samotnie, we dwoje, z przyjaciółmi lub rodziną... Dlatego dziś, tak jak 100 lat temu, skupiamy się na jednej rzeczy: najwyższej jakości, wyjątkowym smaku i dobrej cenie.

 

Kawa Eduscho w trzech kluczowych segmentach

Niezależnie od tego, w jaki sposób pijesz kawę, w kolorowej ofercie Eduscho z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Eduscho to nowa oferta dla tych, którzy wiedzą jak prawdziwe jest to powiedzenie, ale stojąc przed półką nie wiedzą, którą kawę wybrać.

Eduscho to nowa marka ekonomiczna od Tchibo, oferowana w trzech głównych segmentach kawy:

  • ziarnistym w opakowaniach 500g i 1000g,
  • mielonym w gramaturze 250g i 500g,
  • rozpuszczalnym w rozmiarze 100g, 180g, 200g. 

Dzięki kolorowym opakowaniom Eduscho przyciąga uwagę na półce, a czytelne etykiety ułatwiają wybór kawy i wskazują, sposób jej przyrządzenia.


foto: mat. partnera

Reklama