Jarosław Kuźniar porozmawia z franczyzobiorcami Żabki. Startuje cykl rozmów

Jarosław Kuźniar porozmawia z franczyzobiorcami Żabki. Startuje cykl rozmów

Wywiady z franczyzobiorcami są jedną z dodatkowych inicjatyw realizowanych przez sieć w ramach projektu "Ambasador Franczyzy". Celem inicjatywy jest rozwianie wątpliwości oraz udzielenie odpowiedzi na pytania o to, jak wygląda model franczyzy Żabki oraz na jakich zasadach odbywa się współpraca z siecią. Gospodarzem cyklu rozmów jest jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki "The Host".

#MasztojakwŻabce

Swoje sklepy pod szyldem sieci Żabka prowadzi obecnie ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak… w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią.

Działania marketingowe koncentrują się na komunikacji w Internecie, w tym na działaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube), a także nośnikach zewnętrznych (np. outdoor).

Franczyzobiorcy o współpracy z Żabką

Do projektu "Ambasador Franczyzy" powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Połowa z nich opowie o swoich doświadczeniach współpracy z Żabką w ramach cyklu rozmów, które są dodatkową inicjatywą realizowaną w ramach działań. 

Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty. Rozmowy z bohaterami cyklu prowadzi znany i ceniony dziennikarz, szkoleniowiec oraz przedsiębiorca Jarosław Kuźniar.

Przyszedł czas na to, by nasza franczyza miała swoich Ambasadorów. Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. Jarosław Kuźniar, jako doświadczony dziennikarz i przedsiębiorca, był więc dla nas oczywistym partnerem przy realizacji tego projektu.

Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy

W wywiadach franczyzobiorcy opowiedzą o swoim życiu prywatnym, jego wpływie na sferę zawodową oraz o działalności w ramach franczyzy. Będzie to zapis 25 ciekawych, pełnych inspiracji spotkań z ludźmi, których wspólnym mianownikiem jest chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji.

Dobre pytania biorą się z uważnego słuchania. Tak było na planie tego projektu. 25 rozmów z ludźmi, którym nie zawsze wszystko wyszło. Którzy podobnie jak ja kiedyś zdecydowali się postawić na własny biznes i własny rozwój. Wybraliśmy inne modele biznesowe, ale łączy nas wspólna wiedza o budowaniu zespołów, o finansach, o rozwiązywaniu problemów. To duży projekt dla mnie także jako dziennikarza, twórcy własnej sieci podcastów. Dlatego odpowiadając na propozycję Żabki, dbałem o jedno – wolność na planie.  Udało się – to 25 bardzo prawdziwych i inspirujących historii.

Jarosław Kuźniar, redaktor naczelny Voice House, właściciel Kuźniar Media

W rozmowach przedsiębiorcy podzielą się swoimi sukcesami, wskażą, co jest ważne w prowadzeniu własnej działalności i zdradzą swój przepis na osiągnięcie sukcesu pod szyldem Żabki. Ten cykl to także dyskusja o początkach działalności gospodarczej, wyzwaniach i emocjach, które temu towarzyszą - zwłaszcza w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu.


foto: mat. prasowe

Reklama