Wraz z ostatnim dniem stycznia zakończyły się tegoroczne targi słodyczy i przekąsek ISM 2024, które tradycyjnie już miały miejsce w niemieckiej Kolonii. Podczas tegorocznej edycji swoje produkty zaprezentowało ponad 1400 wystawców. Nie zabrakło także wielu polskich producentów i dystrybutorów.
Pełna fotorelacja dostępna w galerii pod zdjęciem głównym.
Targi ISM 2024 w Kolonii
Po ubiegłorocznej zmianie terminu, w 2024 roku targi ISM w Kolonii powróciły o tradycyjnej już porze. Kluczowe dla branży słodyczy i przekąsek wydarzenie trwało cztery dni. Nowości produktowe i aktualne trendy mogliśmy śledzić od 28 do 31 stycznia 2024.
Targi słodyczy i przekąsek ISM w Kolonii to coroczne wydarzenie, które gromadzi tysiące wystawców z różnych części świata. W tegorocznej edycji w siedmiu halach swoje produkty i rozwiązania zaprezentowało 1427 wystawców z 74 krajów. Zdecydowana większość, bo aż 88%, pochodziło spoza Niemiec.
Podczas czterech dni wydarzenie odwiedziło w sumie ponad 30 tys. gości z około 140 krajów. Udział zagranicznych odwiedzających przekroczył w tym roku 70%.
Polskie firmy na targach ISM 2024
Podczas targów słodyczy i przekąsek ISM 2024 w Kolonii nie zabrakło także polskich firm (56). Rodzimi producenci i dystrybutorzy prezentowali swoje produkty i usługi na samodzielnych stoiskach lub w ramach organizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wspólnego, polskiego stoiska.
Wśród polskich producentów słodyczy i przekąsek oraz dystrybutorów na międzynarodowych targach ISM 2024 w Kolonii spotkać mogliśmy między innymi takie firmy jak:
- Vobro,
- Grupa Mokate,
- Colian,
- Wawel,
- Aksam,
- Ewa-Bis,
- Bogutti,
- Fabryka Cukierków „Pszczółka”,
- FC Foods,
- Eurowafel.
Magazyn Food from Poland w centrum wydarzeń
Na targach nie mogło zabraknąć także najnowszego numeru anglojęzycznego magazynu Food from Poland, w którym promowany jest polski rynek FMCG, rodzimi producenci oraz krajowe produkty eksportowe.
Podczas ISM 2024 stoisko prasowe Food from Poland zlokalizowane było w hali 11.1 stając się miejscem informacyjnym dla odwiedzających targi gości zainteresowanych polskim rynkiem. Najnowsze wydanie magazynu podczas czterech dni targów było dystrybuowane do rąk własnych kupców z całego świata odwiedzających wydarzenie.
Pełna fotorelacja dostępna w galerii pod zdjęciem głównym.
foto: mat. własne redakcji