Marka Makłowicza wchodzi na ekrany. Rusza pierwsza ogólnopolska kampania

Marka Makłowicza wchodzi na ekrany. Rusza pierwsza ogólnopolska kampania

Makłowicz i Synowie to marka, która zadebiutowała w marcu ubiegłego roku w wyniku współpracy firmy Pamapol ze znanym podróżnikiem kulinarnym, Robertem Makłowiczem. Niecały rok po debiucie marki i spółki joint venture o tej samej nazwie na rynku, firma rozpoczyna swoją pierwszą wizerunkową kampanię. 

Marka Makłowicz i Synowie zaczyna budować świadomość

Z początkiem lutego br. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania promującą firmę Makłowicz i Synowie. Składa się na nią 8 sekundowy billboard sponsorski, emitowany w głównych kanałach telewizyjnych: Polsat, TVN i TVP, a także w kanałach tematycznych każdej z wymienionych stacji.

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych.

Mikołaj Makłowicz, wiceprezes zarządu w spółce, przyznał, że kampania ta jest naturalną konsekwencją misji i działalności kulinarnej. Dzięki niej zamierzają pokazać markę większemu gronu odbiorców. 

Produkty Makłowicz i Synowie - gdzie można kupić?

Pod marką Makłowicz i Synowie można już znaleźć kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo oraz oliwy. Gotowe dania przygotowane są na podstawie autorskich receptur opracowanych przez kulinarne trio: Roberta, Mikołaja i Ferdynanda Makłowiczów, które to bazowało na składnikach wysokiej jakości. 

Produkty sygnowane logo Makłowicz i Synowie można aktualnie kupić w dużych sieciach detalicznych (m.in. Lidl, Dino, Dealz) oraz za pośrednictwem portalu Allegro i e-sklepów (m.in wDomku, Frisco, Bolt, Lisek, Dolmo).


foto: spot reklamowy (mat. prasowe)