Wiceprezes Livio zapowiada mocny rok: Setki nowych sklepów i start aplikacji

Wiceprezes Livio zapowiada mocny rok: Setki nowych sklepów i start aplikacji

Sieć franczyzowa Livio, która zrzesza przede wszystkim lokalne sklepy, zakończyła 2023 rok z liczbą 4440 placówek. "Stale się rozwijamy i zdobywamy kolejnych partnerów, a to sprawia że jesteśmy w czołówce sieci franczyzowych działających w naszym kraju, a jednocześnie  jedną z największych, która może poszczycić się w pełni polskim kapitałem" – mówi wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Livio. 

W swojej ekspansji Livio skupia się przede wszystkim na Poznaniu, gdzie znajduje się obecnie niemal 1/4 sklepów pod tym szyldem. Poza tym detalista wzmacnia swoją obecność także w innych obszarach. Jednym z nich jest Dolny Śląsk, gdzie w ostatnim czasie firma otworzyła nowy oddział. 

Duży przyrost sklepów oraz ambitne plany ekspansyjne sprawiły, że w ubiegłym roku na mapie naszej sieci został wydzielony nowy oddział - Dolny Śląsk (wcześniej działający wewnątrz oddziału Śląskiego). Cały zespół otrzymał ambitne cele dla rozwoju tego terenu, które sukcesywnie realizuje budując silne, długofalowe relacje z franczyzobiorcami. 

Marian Zych, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Livio

Liczba sklepów Livio 2024

Ambicje ekspansyjne sieci franczyzowej Livio potwierdzają liczby. Na koniec 2023 roku pod tym szyldem zrzeszonych było w sumie 4440 sklepów. Priorytetem na nadchodzący 2024 rok ma być dalszy rozwój. Jak zapowiada Marian Zych, podczas najbliższych 12 miesięcy firma zamierza przyłączyć do sieci Livio kolejne 400 placówek. Jeśli ambicje te się spełnią, na koniec 2024 roku sieć Livio może liczyć już ponad 4800 sklepów.

W tym czasie detalista zamierza dodatkowo skupić się na wzmocnieniu działań terenowych. "zamierzamy zwiększyć ilość pracowników terenowych, aby zintensyfikować działania i zapewnić jeszcze wyższy poziom obsługi" – mówi wiceprezes zarządu Livio. 

Zapowiadana aplikacja ma stać się faktem

2024 rok ma być także czasem, w którym światło dzienne ujrzy aplikacja mobilna Livio. O pracach nad tym projektem detalista informował już od jakiś czas temu. "W tym roku chcemy, aby rozwiązanie to stało się faktem i abyśmy mogli wdrożyć je w jak największej ilości sklepów" – zaznacza Marian Zych.

Aplikacja Livio ma być rozwiązaniem dedykowanym dla konsumentów sklepów franczyzowych. Za jej pośrednictwem sieć chce organizować aktywacje konsumenckie, promocje oraz oferować dodatkowe rabaty. 

Polska Sieć Handlowa Livio należy do Grupy Kapitałowej Specjał. W 2023 roku cała grupa powiększyła się o 1374 sklepy. Na koniec grudnia zrzeszała już w 12 813 placówek.


foto: Marian Zych, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Livio (mat. prasowe)

 

Reklama