Aldi reorganizuje strukturę zakupów. Większość produktów z zagranicy

Aldi reorganizuje strukturę zakupów. Większość produktów z zagranicy

Grupa Aldi Nord przeanalizowała cały asortyment produktowy i strukturę zakupów towarów. Wnioski zmotywowały detalistę do ustandaryzowania portfolio w sklepach. 

Asortyment dostępny w sklepach należących do Aldi Nord ma być do siebie bardziej zbliżony. Pomoże w tym reorganizacja struktury zakupów. Na czym będzie polegać zmiana?

Aldi na zagranicznych zakupach

Zwiększając liczbę produktów kupowanych za granicą, detalista zamierza zmniejszyć różnice w produktach dostępnych w sklepach w różnych regionach Europy.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Jak donosi Lebensmittel Zeitung, ponad 75% asortymentu już wkrótce ma być pozyskiwane z zagranicy. To spora zmiana dla sieci, która do tej pory kupowała w ten sposób w zależności do kategorii, nawet 50% produktów.

Być bliżej z Aldi Sud

Standaryzując asortyment w sklepach Aldi Nord zamierza także przybliżyć się nieco do Aldi Sud. Przypomnijmy, że Aldi Nord jest grupą, która skupia placówki sieci zlokalizowane w północnej części Niemiec. Poza tym Aldi Nord inwestuje przede wszystkim w ekspansję sieci w Europie.

Aldi Sud z kolei to grupa skupiająca sklepy w południowej części Niemiec, dla której kluczowym rynkiem zagranicznym są Stany Zjednoczone. Obydwie grupy, choć dzielą ze sobą nazwę, mają różne struktury zakupowe oraz strategie rozwoju. 


foto: mat. prasowe

Reklama