Almette wchodzi w 2024 rok z głośną kampanią linii serków wiejskich. Do ich spróbowania zachęcać będzie (ponownie) polska piosenkarka i celebrytka, Cleo. Wybór był nieprzypadkowy. Jak zauważa producent, jej neo-folkowy image doskonale współgra z klasycznymi serkami w nowoczesnym wydaniu.
Tegoroczne działania startują 22 stycznia. Kampanii wizerunkowej w telewizji i digitalu towarzyszyć będzie dobrze już znany motyw "Przyjemność mi chodzi po głowie", nucony przez Cleo w rytm jej przeboju "Za krokiem krok".
Serki wiejskie Almette to trzy całkiem różne warianty smakowe, tak aby każdy mógł wybrać coś dla siebie.
Serki wiejskie Almette występuja w trzech wersjach: z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette, sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie lub z lekko kwaśnym naturalnym skyrem (jogurtem typu islandzkiego) z wysoką zawartością białka i 0% tłuszczu.
foto: mat. prasowe