Almette powraca z kampanią z udziałem Cleo. Marka promuje serki wiejskie

Almette powraca z kampanią z udziałem Cleo. Marka promuje serki wiejskie

Almette wchodzi w 2024 rok z głośną kampanią linii serków wiejskich. Do ich spróbowania zachęcać będzie (ponownie) polska piosenkarka i celebrytka, Cleo. Wybór był nieprzypadkowy. Jak zauważa producent, jej neo-folkowy image doskonale współgra z klasycznymi serkami w nowoczesnym wydaniu. 

Tegoroczne działania startują 22 stycznia. Kampanii wizerunkowej w telewizji i digitalu towarzyszyć będzie dobrze już znany motyw "Przyjemność mi chodzi po głowie", nucony przez Cleo w rytm jej przeboju "Za krokiem krok".

Serki wiejskie Almette to trzy całkiem różne warianty smakowe, tak aby każdy mógł wybrać coś dla siebie.

Każdy serek charakteryzuje się nie tylko odmiennym smakiem, ale także innym stopniem gęstości i wyglądem opakowania. Skala od 1 do 3, gdzie 3 oznacza serek najbardziej gęsty, widoczna jest na wieczku. Każdy wariant ma dedykowany wiodący kolor na opakowaniu, który ułatwia  zapamiętanie ulubionego serka wiejskiego od Almette.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Serki wiejskie Almette występuja w trzech wersjach: z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette, sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie lub z lekko kwaśnym naturalnym skyrem (jogurtem typu islandzkiego) z wysoką zawartością białka i 0% tłuszczu. 


foto: mat. prasowe

Reklama