Polski producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa regionalnego nawiązał współpracę z kolejną dużą siecią handlową. Z końcem roku firma podpisała umowę na stałą obecność w sieci Netto, z kolei od stycznia produkty Mazurskiej Manufaktury będą obecne przez cały rok w około 300 sklepach Aldi.
Wśród dostępnych na półkach Aldi w ramach stałej oferty trunków znajdziemy między innymi flagową serię kraftowych nalewek Mazurskiej Manufaktury, w skład której wchodzą takie smaki jak Rześka Pigwa, Kwaśna Wiśnia, czy Cytrusówka z Miętą.
W ramach współpracy z Mazurską Manufakturą jeszcze w styczniu klienci sieci Aldi będą mogli nabyć także piwa znanych czeskich marek, jak Konrad i Holba.
Mazurska Manufaktura w ostatnim czasie realizuje strategię konsolidacji rynku, w ramach której przejmuje pakiety udziałów i nawiązuje współpracę z lokalnymi hurtownikami oraz dystrybutorami w całej Polsce. Celem tych działań - jak wyjaśnia Mariusz Cyprian, dyrektor sprzedaży w Mazurskiej Manufakturze - jest przede wszystkim budowanie szerokiej sieci dystrybucji.
Budowanie dystrybucji nie ogranicza się jedynie do sklepów Aldi czy Netto. Produkty Mazurskiej Manufaktury można znaleźć, na stałe czy w ramach akcji in-out, w takich sieciach, jak: Biedronka, Carrefour, Auchan, Kaufland, Netto, Stokrotka, POLO Market czy Aldi. Ponadto spółka współpracuje z hurtowniami w całej Polsce, a także ze sklepami specjalistycznymi, takimi jak: Duży Ben, Al Capone czy Winoteka.
foto: mat. prasowe