Netflix wchodzi we współpracę z dużą siecią handlową. To pierwszy taki pilotaż

Netflix wchodzi we współpracę z dużą siecią handlową. To pierwszy taki pilotaż

Netflix rozpoczął właśnie pilotażową współpracę z francuskim oddziałem Carrefour, w ramach której powstał dedykowany program subskrypcji Carrefour Plus.

Jest to pierwszy raz, kiedy platforma streamingowa nawiązała współpracę z dużym sprzedawcą detalicznym w celu zaoferowania subskrypcji. W ramach testowanej usługi mieszkańcy Rouen i Bordeaux przy zakupie subskrypcji Netflixa mogą jednocześnie zyskać 10% rabat na zakupy w sklepach Carrefour.

Dzięki programowi Carrefour Plus we współpracy z Netfliksem chcemy pomóc naszym klientom uniknąć kompromisu między rozrywką a jedzeniem. Od dziś subskrybowani klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na wszystkie produkty marki Carrefour oraz katalog Netflix.

Caroline Dassié, dyrektor wykonawcza ds. marketingu globalnego, Grupa Carrefour

Skorzystać z tej oferty można za pośrednictwem strony francuskiego detalisty lub w jednym z ponad stu sklepów uczestniczących w akcji. Koszt subskrypcji Netflixa wraz z rabatem na zakupy to 5,99 euro miesięcznie. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Jeżeli akcja pilotażowa w dwóch francuskich miastach odniesie sukces, program Carrefour Plus zostanie wdrożony w całej Francji jeszcze do końca 2024 roku.


foto: unsplash

Reklama