Verbena wkracza w nowy rok z nową strategią komunikacji: Wysoka zawartość radości!

Verbena wkracza w nowy rok z nową strategią komunikacji: Wysoka zawartość radości!

Verbena rozpoczyna 2024 rok z przytupem! Marka wkracza w nowy rok z nową strategią komunikacji pod hasłem WYSOKA ZAWARTOŚĆ RADOŚCI! oraz zapowiada zupełnie nowy smak w portfolio cukierków.

WYSOKA ZAWARTOŚĆ RADOŚCI plus witamina C!

Konsumenci często obawiają się smaku ziołowych cukierków, jednak cukierki Verbena są inne. Ich wyjątkowy smak, sprawia, że jedzenie ich to sama radość. Co więcej dzięki zawartości ekstraktów ziołowych i witamin możemy zrobić coś dobrego nie tylko dla ducha, ale i dla ciała.

Dlatego warto mieć cukierki Verbena zawsze przy sobie, aby móc w każdej chwili sięgnąć po radość zamkniętą w pysznym ziołowym cukierku. W samochodzie, przy biurku w pracy, na popołudniowy spadek energii, ale także na weekendowy wyjazd, spacer po mieście, rodzinne spotkania i czas relaksu. Każda chwila jest dobra, aby sięgnąć po cukierki Verbena.

Dziecięca radość bez wyrzutów sumienia

Cukierki Verbena to cukierki z ekstraktami ziołowymi i witaminami, inspirowane naturalnymi składnikami. Przekaz marki skupia się na założeniu, że konsumenci mogą delektować się ulubionymi cukierkami bez zbędnych wyrzutów sumienia.

Marka Verbena koncentruje się na oferowaniu funkcjonalnych słodyczy, które nie tylko dobrze smakują, ale także zapewniają dodatkowe korzyści. Produkty zaprojektowano tak, aby były wygodne w użyciu i łatwe do spożycia w drodze. Marka jest głęboko związana ze środowiskiem i pozyskuje naturalne i zrównoważone składniki. Produkty inspirowane są naturalnym pięknem lokalnego krajobrazu. 

Verbena promuje życie w harmonii z naturą oraz celebruje czerpanie radości  ze słodyczy i zachęca konsumentów, by odnaleźli w sobie na nowo wewnętrzne dziecko. Tonalność komunikacji marki Verbena to połączenie naukowej funkcjonalności ze świata dorosłych i dziecięcej zabawy, zapożyczonej z naszego wewnętrznego dziecka. Poprzez proste nawiązania do nawyków z dzieciństwa, które w sobie nosimy, marka komunikuje funkcjonalne korzyści cukierków Verbena.

Marka Verbena zakłada, że słodycze mają być źródłem radości, bez poczucia winy. 

Nowy smak cukierków Verbena

Do portofolio cukierków Verbena dołączył właśnie nowy smak – Verbena Echinacea z witaminami C i D. Echinacea purpurea, czyli jeżówka purpurowa, stosowana jest najczęściej w zwalczaniu pierwszych objawów przeziębienia.

Właściwości lecznicze jeżówki purpurowej jako pierwsi docenili rdzenni mieszkańcy Ameryki Północnej. W późniejszym czasie potwierdzono skuteczność leków zawierających Echinacea we wspieraniu odporności organizmu. Wykazano, że składniki lecznicze zawarte w jeżówce purpurowej pobudzają działanie układu immunologicznego poprzez stymulację procesów odpornościowych. Uważa się, że preparaty z jeżówki są dobrym wyborem w profilaktyce przeziębień oraz w pierwszych dniach infekcji.

O marce Verbena będzie głośno!

Nowa strategia komunikacji oraz nowość – cukierki Verbena Echinacea są głównym tematem wiosennej kampanii Verbena, która rozpoczęła się w lutym i potrwa do końca marca.

W kampanii internetowej, zaprezentowany zostanie najnowszy spot marki, w którym mama z córką leżąc na łące przyglądają się chmurom i przy pomocy wyobraźni nadają im kształty. Następnie w otoczeniu ziół i kwiatów sięgają po cukierki Verbena i cieszą się ich wyjątkowym smakiem.

Ten ciepły radosny spot, ma dotrzeć do grupy docelowej marki, którą są osoby dorosłe dbające o siebie i swoje rodziny, lubiące sięgać po smaczne przekąski, które mają w sobie coś więcej niż tylko słodycz. Tak, jak cukierki Verbena, które radość płynącą ze smaku, uzupełniają swoją funkcjonalnością dzięki ekstraktom ziołowym i witaminom w nich zawartym.


foto: mat. partnera