Pyszne.pl rozpoczyna głośną współpracę. Jest nowa wersja utworu "Czy ktoś powiedział"

Pyszne.pl rozpoczyna głośną współpracę. Jest nowa wersja utworu "Czy ktoś powiedział"
Pyszne.pl rozpoczyna głośną współpracę. Jest nowa wersja utworu "Czy ktoś powiedział" Pyszne.pl rozpoczyna głośną współpracę. Jest nowa wersja utworu "Czy ktoś powiedział"

"Czy ktoś powiedział" to utwór, o którego szeroką promocję zadbało w ostatnim czasie Pyszne.pl. Slogan właśnie przechodzi transformację. Serwis do zamawiania jedzenia właśnie zdradził szczegóły kampanii marketingowej zaplanowanej na 2024 rok. Pyszne.pl zaprosiło do współpracy... Christinę Aguilera i Latto.

Nowa wersja reklamy Pyszne.pl [WIDEO]

Najnowsza odsłona "Czy ktoś powiedział" to połączenie dwóch zupełnie różnych gatunków muzycznych. Pyszne.pl po raz pierwszy zaprosiło bowiem do współpracy artystki z różnych środowisk. W efekcie nowy teledysk "Czy ktoś powiedział" to ciekawe połączenie porywającej, hip-hopowej energii Latto z niezrównanym zakresem operowego wokalu Christiny Aguilery.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Jak zapowiada serwis, ma to być "najgorętsza współpraca 2024 roku". Z pewnością Pyszne.pl nie zwalnia po współpracy z Katty Perry, która rozpoczęła pierwszą odsłonę kampanii "Czy ktoś powiedział" na polskim rynku. 

Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie była nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję

Dorota Błażejewska, Head of Marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com

Christina Aguilera i raperka Latto we współpracy z Pyszne.pl

Nowy wideoklip wyreżyserował Dave Meyers, reżyser kultowych teledysków, odpowiedzialny m.in. za „Humble” Kendricka Lamara, „Me!” Taylor Swift, a ostatnio „Gorilla” Little Simz.

Widowiskowa oprawa wizualna, która fantastycznie oddaje estetykę Christiny Aguilery i Latto plus hip-hopowa choreografia legendarnego Hi-Hata, który pracował z takimi gwiazdami jak Rihanna i Jay-Z – to najważniejsze składniki tego spektakularnego miksu gatunków.

Nowa, globalna kampania, oparta o spektakularny teledysk, realizowana będzie w telewizji, mediach OOH i DOOH, mediach społecznościowych, radiu oraz - dzięki materiałom stworzonym przez DEPT® - kanałach digital.


foto: mat. prasowe

Reklama