Kultowe serki Hochland z nową identyfikacją. Sprawdzamy, co się zmieniło!

Kultowe serki Hochland z nową identyfikacją. Sprawdzamy, co się zmieniło!

Wraz z Nowym Rokiem firma Hochland zaprezentowała sporą zmianę w identyfikacji wizualnej marki. Opakowania wielu produktów zyskały zupełnie nowy wygląd. "Wyrazistość wizerunku marki, a także widoczność i szybkość rozpoznania jej produktów są absolutnie kluczowe" – komentuje Radosław Jurkowski z Hochland Polska. Sprawdzamy, jakie rzeczywiście zaszły zmiany. 

Nowa odsłona marki Hochland

Celem  Hochland jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. To jednak nie wszystko. Nowy spójny design opakowań ma poprawić widoczność produktów, a także skrócić czas potrzebny na odnalezienie ich na półce sklepowej.

W dobie coraz większego szumu komunikacyjnego, wyrazistość wizerunku marki, a także widoczność i szybkość rozpoznania jej produktów są absolutnie kluczowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na istotne i kompleksowe zmiany w wizerunku marki Hochland, które poprzedziliśmy gruntownymi badaniami konsumenckimi.

Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska

Nowe opakowania Hochland – co się zmieniło?

Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca większe logo Hochland oraz hasło "To jest pyszne!" na granatowej apli mającej, bez względu na wariant, zawsze ten sam charakterystyczny, nawiązujący do logotypu marki kształt.

Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość, a jako materiał ponadczasowy łączy tradycję z nowoczesnością, oraz drewniana deska z uchwytem, na której apetycznie zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Na nowych opakowaniach znalazła się również informacja o Programie Pajacyk, który od lat wspiera Hochland Polska.

O Hochland będzie głośno!

Opakowania produktów Hochland po zmianie identyfikacji wizualnej mają stopniowo pojawiać się na półkach sklepowych od początku 2024 roku. Jak zapowiada Radosław Jurkowski, towarzyszyć będzie im komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych.

Początek 2024 roku jest wyjątkowy nie tylko z powodu nowych opakowań, które właśnie zaprezentowała firma. Wraz z pierwszym dniem stycznia firma rozpoczyna również rok 30-lecia Hochland w Polsce. Jak zapowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska, z tej okazji marka przygotowała specjalną loterię konsumencką. Powstało także specjalne logo na 30-lecie.


foto: linkedin.com/@JacekWyrzykiewicz

Reklama