Rafał Wróblewski jest związany z Nestlé Polska od 2020 roku, kiedy to zajął stanowisko dyrektora sprzedaży. Właśnie zyskał nową rolę. Od teraz będzie pełnił funkcję Business Executive Officer (BEO) w Nestlé Waters, gdzie będzie odpowiadał za marki Nałęczowianka, S. Pellegrino, Acqua Panna oraz Perrier.
Rafał Wróblewski w Nestlé Polska
Przed rozpoczęciem przygody w Nestlé Polska, Rafał Wróblewski zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Danone czy Unilever.
Jako nowy Business Executive Officer zamierza nie tylko budować udziały rynkowe Nałęczowianki, ale także dostarczyć kolejne powody, by po nią sięgać. Jak wyjaśnia, wyzwania te znajdą się na równi z odpowiedzialnością społeczną marek z portfolio Nestle.
Mocny fokus na kwestie środowiskowe
Rafał Wróblewski obejmuje stanowisko w Nestlé Waters realizując długotrwałe zaangażowanie firmy w doskonaleniu jakości swoich produktów, przy jednoczesnym skupieniu na działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego biznesu (ESG).
Jak zapowiedział Wróblewski, kluczową kwestią z perspektywy biznesu ma być odpowiedzialne podejście do kwestii opakowań. Firma już teraz ma podejmować konkretne działania, by ograniczyć ilość pierwotnych tworzyw sztucznych w opakowaniach. Jednocześnie firma zwiększa udział recyklatów w butelkach. "Obecnie wykorzystujemy 25% rPET, co pozwala spełnić wymogi dyrektywy SUP na rok przed terminem" – mówi Rafał Wróblewski.
foto: Rafał Wróblewski (mat. prasowe)