Konferencja Sprzedaży Hochland Polska w Bukowinie Tatrzańskiej. Co się działo?

Konferencja Sprzedaży Hochland Polska w Bukowinie Tatrzańskiej. Co się działo?

W piątek 15 grudnia zakończyła się grudniowa Konferencja Sprzedaży Hochland Polska. Wydarzenie z bardzo urozmaiconym programem trwało przez dwa dni. Przedstawiciele firmy spotkali się w pięknym otoczeniu zakopiańskiej przyrody, w hotelu Bukovina w Bukowinie Tatrzańskiej.

Spotkanie w górach nie było przypadkowe. Równolegle z tegoroczną Wielką Loterią Almette, w Hochland Polska prowadzony był konkurs Almette Domek 2023 dla Działu Komercyjnego. Jego celem było uzyskanie jak najlepszego wolumenu sprzedaży Almette w okresie trwania loterii. Wyniki konkursu ogłoszono właśnie podczas Konferencji Sprzedaży w Bukowinie Tatrzańskiej. 

Pierwszego dnia, podczas specjalnego panelu w ramach prezentacji podsumowano wyniki sprzedaży, omówiono aktywności marketingowe oraz ustalono priorytety na kolejny rok. Po części oficjalnej przyszedł czas na występ firmowego bandu "Black Sapal" oraz zabawę z DJ-em.

Główną atrakcją drugiego dnia była wizyta w wiosce domków Almette i możliwość zrobienia pamiątkowych zdjęć także przed domkiem tegorocznej zwyciężczyni. Uczestnicy konferencji dostali się do Zębu kuligiem – jak na góralski klimat przystało! 

Mimo natłoku zajęć i obowiązków, zwłaszcza przed zbliżającymi się Świętami, udało się nam spotkać w tak pięknych okolicznościach przyrody i na dwa dni przenieść się do świata Almette. Był czas na prezentacje wyników i wymianę poglądów podczas panelu dyskusyjnego na temat sprzedaży, ale i na odwiedziny w wiosce domków, które były nagrodami w kolejnych edycjach Wielkiej Loterii Almette. W tym roku zarejestrowano ponad milion paragonów w walce o wymarzony domek, więc nie mogliśmy go nie zobaczyć.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat. prasowe

Reklama