W piątek 15 grudnia zakończyła się grudniowa Konferencja Sprzedaży Hochland Polska. Wydarzenie z bardzo urozmaiconym programem trwało przez dwa dni. Przedstawiciele firmy spotkali się w pięknym otoczeniu zakopiańskiej przyrody, w hotelu Bukovina w Bukowinie Tatrzańskiej.
Spotkanie w górach nie było przypadkowe. Równolegle z tegoroczną Wielką Loterią Almette, w Hochland Polska prowadzony był konkurs Almette Domek 2023 dla Działu Komercyjnego. Jego celem było uzyskanie jak najlepszego wolumenu sprzedaży Almette w okresie trwania loterii. Wyniki konkursu ogłoszono właśnie podczas Konferencji Sprzedaży w Bukowinie Tatrzańskiej.
Pierwszego dnia, podczas specjalnego panelu w ramach prezentacji podsumowano wyniki sprzedaży, omówiono aktywności marketingowe oraz ustalono priorytety na kolejny rok. Po części oficjalnej przyszedł czas na występ firmowego bandu "Black Sapal" oraz zabawę z DJ-em.
Główną atrakcją drugiego dnia była wizyta w wiosce domków Almette i możliwość zrobienia pamiątkowych zdjęć także przed domkiem tegorocznej zwyciężczyni. Uczestnicy konferencji dostali się do Zębu kuligiem – jak na góralski klimat przystało!
foto: mat. prasowe