Bolt Market, który zadebiutował w Polsce w grudniu 2021 roku, notuje 25% wzrost wartości koszyka zakupowego rok do roku. Jak informuje detalista oferujący zakupy z szybką dostawą, polski koszyk zakupowy jest już znacznie większy niż te tworzone przez zagranicznych klientów.
Obecnie Bolt Market funkcjonuje w ramach aplikacji Bolt Food. Jak informuje firma, to właśnie między innymi dzięki tej synergii w połączeniu z przemyślaną strategią asortymentową Bolt Market zapewnił sobie stabilną pozycję na rynku. Na przestrzeni ostatniego roku firma zanotowała 25% wzrost wartości koszyka zakupowego.
Bolt Market w Polsce nie tylko rośnie w kraju, ale także znacznie wyróżnia się na tle innych rynków. Jak informuje firma, polski koszyk jest już średnio o 4 produkty większy niż w innych regionach, w których dostępna jest usługa. Teraz, jak zdradza Agnieszka Cymbała, firma zamierza wtopić się w lokalny krajobraz.
Na tym nie kończą się plany Bolt Market. Firma chce dotrzeć do nowych klientów w ramach istniejących już lokalizacji. Aby to osiągnąć, operator szybkich zakupów z dostawą stawia na precyzyjną strategia promocyjną, stworzona w oparciu o sezonowość. Innymi elementami są działania zwiększające koszyk klientów czy też wpływanie na częstotliwość zamówień.
foto: mat. prasowe