Ponad 1000 sklepów w całej Polsce – JBB rozwija sieć placówek partnerskich

Ponad 1000 sklepów w całej Polsce – JBB rozwija sieć placówek partnerskich

JBB Bałdyga otworzył właśnie kolejne dwa sklepy partnerskie. Na koncie firmy jest już ponad 1000 takich placówek. 

Tym samym producent pokazuje kierunek rozwoju firmy. Model biznesowy sklepów partnerskich oparty jest na franczyzie. JBB stawia na świeże wędliny i mięso każdego dnia oraz szeroki wybór najlepszych produktów. 

Rozwijając sieć sklepów partnerskich, stawialiśmy przede wszystkim na rozwój polskiej przedsiębiorczości. Obecna sytuacja rynkowa jest trudna, więc dla wielu osób prowadzenie biznesu staje się nieopłacalne. Do wszystkich tych ludzi kierujemy naszą ofertę i program „Czas partnerstwa”.
„Czas Partnerstwa” będzie doskonałym rozwiązaniem dla sprzedawców oraz przedsiębiorców, chcących zwiększyć swoje zyski i ofertę konsumencką o smaczne, wysokiej jakości wędliny tworzone według sprawdzonych receptur.

Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga 

Nowe placówki partnerskie JBB Bałdyga są zlokalizowane w Opolu i w Mysłowicach pod nazwą „Masarnia u Józefa”. Producent zapewnia, że w najbliższym czasie będzie otwierał kolejne sklepy w nowych lokalizacjach. 

 

Reklama