SPAR stawia na markę własną – sieć w pół roku wprowadziła 150 nowości

SPAR stawia na markę własną – sieć w pół roku wprowadziła 150 nowości

W ciągu zaledwie 4 miesięcy sieć SPAR wprowadziła do swojej oferty 80 nowych produktów. Wszystkie pod marką własną.

Marki własne w ostatnim roku zyskały na znaczeniu w ogólnej sprzedaży. Niższe ceny takich produktów działają bardzo korzystnie na decyzje zakupowe konsumentów. 

Nowości marki własnej SPAR obejmują wiele kategorii produktowych. To odpowiedź na potrzeby konsumentów. Wśród nowych produktów można znaleźć czekolady, dania gotowe, owsianki, soki, a także ofertę towarów non food. 

Ostatnie pół roku działalności SPAR to ponad 150 nowych produktów marki własnej. W większości produkowane są one we współpracy z polskimi producentami.

Wiemy, że szeroka oferta marki własnej to duży atut naszej sieci. Sytuacja makroekonomiczna w Polsce skłania Polaków do kupowania produktów w atrakcyjnych cenach, jednocześnie nie rezygnując z ich jakości. Jesteśmy dumni z naszej marki własnej – sami też chętnie ją kupujemy, bo wiemy, że są to bardzo dobre produkty. Ważne są też długoterminowe relacje, jakie zbudowaliśmy z naszymi dostawcami – polskimi producentami.

Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce

Marka własna sieci SPAR występuje pod kilkoma brandami. Są to produktu oznaczone logo sieci, towary Fresh To Go at SPAR, marka SPAR Natural, linia premium Prime Select, a także ofertę międzynarodową - No 1.

Reklama