McDonald's chce zawojować kolejny rynek. Tym razem wchodząc w drogę popularnym kawiarniom. Sieć fast food właśnie ruszyła z pilotażem nowego formatu. CosMc's, bo taką nazwą zyskał, będzie opierał swoją ofertę na napojach.
Testy CosMc's mają ruszyć jeszcze w grudniu 2023 roku. Rozpocznie się od jednej placówki zlokalizowanej w amerykańskim stanie Illinois. W kolejnych miesiącach planowane są już jednak kolejne otwarcia. Do końca 2024 roku sieć planuje otwarcie około 10 pilotażowych lokalizacji CosMc's.
CosMc's debiutuje w USA
"CosMc's płynnie łączy zupełnie nowe, nieziemskie kreacje napojów z niewielką gamą potraw, w tym kilkoma wybranymi ulubionymi daniami McDonald's – a wszystko to zaprojektowane, aby poprawić Twój nastrój w stratosferze, choćby na kilka chwil" – pisze o nowym koncepcie McDonald's.
W menu CosMc's znajdzie się przynajmniej 13 różnych pozycji. Jak informuje sieć, te mają charakteryzować się "odważnymi i nieoczekiwanymi kombinacjami smaków, żywymi kolorami i ulepszeniami funkcjonalnymi".
Ideą, która stoi na nowym konceptem jest "podnoszenie ludzi na duchu przy każdym łyku". Jak czytamy na stronie sieci, CosMc'd doskonale wie, że codzienność może być przytłaczająca. Pomocą mają być niecodzienne napoje z oferty.
McDonald's wchodzi w nowy segment
W menu CosMc's znajdą się zarówno lemoniady, jak kawy oraz herbaty w wersji na zimo lub na ciepło. Brzmi znajomo? McDonald's testując nowy koncept niejako rzuca rękawice takim sieciom kawiarni jak Starbucks czy Costa Coffee.
Jest jednak coś, co może znacznie wyróżnić CosMc's na tle konkurencji. Nowy koncept zaczerpnął niektóre rozwiązania z McDonald's. W lokalach CosMc's będzie można zamówić produkty nie wysiadając z samochody w ramach Drive Thru. Kawiarnie drive-thru testował też swego czasu Starbucks.
Poza napojami w nowym koncepcie McDonald's będzie można kupić także przekąski. Zdecydowana większość to zupełne nowości, których na próżno szukać w znanym menu sieci fast foodów.
foto: McDonald's (mat. prasowe)