Za nami rozstrzygnięcie prestiżowego konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail 2023". W tym roku Grupa Mokate otrzymała Pierwsze miejsce i Złotą Innowację dla dwóch linii produktów.
Mokate Cappuccino w opakowaniach "dla dwojga" docenione
Za innowacyjne opakowanie eksperci zasiadający w jury konkursu nagrodzili nową linię Mokate Cappuccino w opakowaniach „dla dwojga” o poj. 40 g.
Nowy format opakowań zyskał uznanie nie tylko wśród ekspertów z branży, ale przede wszystkim wśród Polaków pijących kultowe cappuccino. Dlatego też producent stale rozbudowuje ten asortyment – obecnie w tym formacie pakowania Mokate oferuje aż osiem wariantów smakowych cappuccino, a już wkrótce będą dostępne kolejne.
Latte Matcha od Mokate ze złotem w swojej kategorii
Najwyższą nagrodę w kategorii „Artykuły Spożywcze Pozostałe” za innowacyjny skład otrzymały produkty Latte Matcha, które zawierają wysokiej jakości sproszkowaną japońską herbatę matcha i są dostępne w trzech smakach (classic, truskawkowy, mango).
Pełna oferta produktów Mokate jest dostępna na oficjalnym sklepie producenta www.mokate.com.pl.
foto: mat. partnera