Faktoria Win, flagowy koncept store-in-store Grupy Eurocash, właśnie zainstalowała jubileuszowy regał o numerze 6000. W sumie podczas całego 2023 roku koncept pojawił się w sumie w 600 nowych lokalizacjach. Plany Faktorii Win nie zakładają zwolnienia tempa ekspansji.
"Przyspieszamy z rozwojem. Chcemy intensywnie budować obecność zarówno w kanale detalicznym, jak i na rynku HoReCa. Mamy pełen pakiet: wiedzę, doświadczenie, pasję w zespole i operacyjne możliwości, żeby realizować nawet najbardziej ambitne plany" – przyznaje Błażej Białczyk, dyrektor generalny Faktorii Win z Grupy Eurocash.
Faktoria Win w kolejnych lokalizacjach
Koncept stawia przed sobą bardzo konkretny cel. W 2024 roku Faktoria Win ma pojawić się w kolejnych 600 nowych lokalizacjach. Oznacza to, że dokładnie za rok regały Faktorii Win powinny być już dostępne w aż 6600 lokalizacjach. Cel jest ambitny, ale spółka jest przekonana o tym, że utrzyma pozycję lidera w kolejnych latach.
Faktoria Win to koncept, który ma służyć do zwiększania zysków detalisty ze sprzedaży wina. Występuje w formacie store-in-store. Regał jest umieszczany wewnątrz sklepu detalicznego, a asortyment liczy niemal 180 indeksów.
Poza tym Faktoria Win współpracuje także z branżą HoReCa. Jak podaje firma, z oferty konceptu skorzystało już także ponad 1000 restauracji. W sumie oferta jest dziś dostępna w aż 10 tys. punktów sprzedaży.
foto: Grupa Eurocash (mat. prasowe)