Lidl ma ambitne plany dotyczące hiszpańskiego rynku. Cel to tysiąc sklepów

Lidl ma ambitne plany dotyczące hiszpańskiego rynku. Cel to tysiąc sklepów

W przyszłym roku Lidl będzie obchodził 30-lecie swojej obecności w Hiszpanii. Detalista zamierza w tym czasie przekroczyć próg 700 placówek w kraju. Na tym jednak nie kończą się jego plany dotyczące tego rynku.

Mimo spadającej rentowności, Lidl zamierza jeszcze sporo zwojować na hiszpańskim rynku. W samym 2023 roku wartość inwestycji niemieckiego detalisty na tym rynku ma wynieść od 250 do 300 mln euro - podał podczas czwartkowej konferencji dyrektor korporacyjny Lidla w Hiszpanii, Ferran Figuras. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Jak zapowiedział, w 2024 roku Lidl zamierza otworzyć 30 nowych sklepów. W rezultacie liczba placówek pod szyldem Lidla przekroczyłaby w Hiszpanii 700. Na tym jednak nie koniec. Cel długoterminowy to tysiąc lokalizacji w kraju.

Podczas konferencji Ferran Figuras dodał, że sieć zamierza także znacznie zwiększyć swoją bazę logistyczną. Obecnie funkcjonujące 12 obiektów logistycznych ma powiększyć się o kolejne cztery magazyny. 


foto: mat. prasowe (Lidl Espania)

Reklama