Empik wchodzi w segment kaw i herbat. Debiutują nowe marki własne

Empik wchodzi w segment kaw i herbat. Debiutują nowe marki własne

Empik rozwija delikatesową ofertę swoich sklepów. Sieć, która głównie może kojarzyć się z nowymi tytułami książek czy płyt, właśnie wprowadziła dwie nowe spożywcze marki własne. Produkty, które się pod nimi kryją, powstały we współpracy z polskimi firmami rzemieślniczymi.

Choć zdecydowaną większość przestrzeni w sklepach Empik zajmują książki, gadżety elektroniczne czy też artykuły do wystroju wnętrz, to w placówkach, najczęściej w strefie przykasowej, możemy także kupić produkty spożywcze. Empik postanowił zainwestować w ten segment.

Empik wchodzi mocniej w spożywkę

W ofercie delikatesów Empik zadebiutowały produkty pod dwoma nowymi markami własnymi sieci. Pod nazwą Wild Drop kryje się kawa powstała z dwóch odmian arabiki. Empik zaprosił do współpracy znaną kawoszom palarnię Coffee and Sons, by stworzyła mieszankę o łagodnym smaku, która pasuje do różnych sposobów parzenia.

Kawa Wild Drop dostępna jest wyłącznie w wybranych salonach Empik oraz w sklepie online . Jej cena różni się w zależności od rodzaju. Za 1 kg kawy ziarnistej Wild Drop zapłacimy 69,99 zł, natomiast za kawę mieloną (250 g) - 27,99 zł. 

Herbata w Empiku

Kolejną marką własną, która właśnie pojawiła się w ofercie Empik, jest Dulcis Arte. To herbaty premium stworzone we współpracy z polską marką Dworzysk. Na początek w ofercie Empiku pojawią się najpopularniejsze smaki herbat w Polsce: English Breakfast, Earl Grey, Gunpowder oraz Yunnan Jaśminowa.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

foto: mat. prasowe 

Reklama