17 listopada w miejscowości Gryfino koło Szczecina odbyło się otwarcie sklepu ODIDO w nowym formacie. Jest to kolejna ambasadorska placówka tej sieci w regionie zachodniopomorskim. Prowadzą ją Anna i Grzegorz Adamczykowie, związani z marką od 7 lat.
W chwili dołączenia do nowego formatu sklep w Gryfinie przeszedł gruntowną modernizację. Placówka została na nowo oznakowana, wyposażona w funkcjonalne regały, urządzenia i oświetlenie. Sklep wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.
Placówka po zmianach stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Właściciele zapytani o zalety dołączenia do sieci w pierwszej kolejności wskazali na fachową pomoc i doradztwo, szeroki asortyment produktów, liczne promocje i atrakcyjne ceny. Podkreślili, że zawsze mogą liczyć na wsparcie doradcy, który pomaga m.in. w doborze asortymentu i przedstawia najkorzystniejsze oferty.
Unikalny model franczyzy, jaką oferuje ODIDO daje właścicielom sklepów możliwość swobody działania oraz realizacji własnej inwencji biznesowej. Wdrożenie nowego konceptu przebiega w sposób zaplanowany wspólnie z właścicielem. Franczyzobiorcy uważają również, że dobrze dobrane przez ekspertów sieci ścieżka zakupowa klienta, odpowiednio dobrane produkty i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.
"Mimo wcześniejszych obaw, jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i nie żałujemy podjętej decyzji. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż i średnią wartość koszyka zakupowego" – podsumowują właściciele.
ODIDO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10 letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Ich misją jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów.
W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w formule Elevate. Koncept charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych.
foto: mat. partnera