W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska, obok których nie sposób przejść obojętnie. "W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania i celebrowania ważnych momentów" – mówią przedstawiciele firmy.
Lider nadaje ton
Nie tylko efektowne, ale i bardzo różnorodne, bo dopasowane do formatów sklepów – takie są świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest przede wszystkim marka Mionetto, czyli nr 1 w Polsce w kategorii prosecco[1].
Wino to synonim elegancji i dobrego smaku, dlatego tak doskonale sprawdza się w roli prezentu. Ekspozycje Mionetto mają za zadanie ułatwić świąteczne zakupy.
Firma Henkell Freixenet Polska zadbała także o tych, którzy alkoholu nie chcą bądź nie mogą spożywać. To właśnie z myślą o nich, w portfolio firmy zagościło Mioneto 0%. Takie dedykowane, osobne ekspozycje znaleźć można w sklepach sieciowych w całej Polsce.
Ideał świętowania od 1887
Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. Mionetto jest też znakomitą bazą do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego – można znaleźć także Mionetto w wersji rosé, biologico czy 0%.
Z najnowszych danych firmy NielsenIQ wynika, że marka Mionetto Prosecco to numer 1 w Polsce, z rosnącym udziałem wartościowym w rynku (25,4%) i dynamiką 3-krotnie wyższą od całej kategorii prosecco (wynik firmy na pozycji drugiej to 11,6%)[2].
Nie tylko Mionetto
Drugą istotną marką w portfolio toruńskiej firmy jest linia Freixenet – obejmuje bogatą reprezentację win, zarówno musujących, jaki spokojnych.
Świąteczne ekspozycje zaprojektowane dla marki Freixenet zdecydowanie wyróżniają się designem.
Czas bąbelków
Choć wina musujące to już w zasadzie produkt całoroczny, czas świąteczno-noworoczny jest dla nich szczególnym momentem. Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska zwraca uwagę, że wystrzał korka od wina musującego to nieodłączny element celebracji i spotkań z najbliższymi.
Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do połowy stycznia.
[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)
[2] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)