Za nami Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023. Co się działo?

Za nami Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023. Co się działo?

Zakończyła się XXVI edycja Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023 r. Wydarzenie zostało zorganizowane na zarówno w formie stacjonarnej, jak w online. Ponad 330 wystawców z Polski i z zagranicy wypełniło po brzegi G2A Arenę w Jasionce. Organizatorem wydarzenia była GK Specjał wraz z sieciami franczyzowymi:  Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal oraz spółkami Cezal i Ren. 

Targi Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023

Na powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, poligraficznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów. O godzinie 10:00 uroczystą inaugurację z udziałem władz miasta i regionu poprowadził Zygmunt Chajzer.

W czasie części oficjalnej przyznano również wyróżnienia w konkursie Złoty Medal. Wyróżniono w ten sposób 30 produktów.

Pierwszy dzień Targów zakończył się uroczystą galą, podczas której wręczono statuetki od władz miasta i regionów.  Lista nagrodzonych:

STATUETKI MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA W KATEGORII BIZNES:

  • TOP MARKA W BIZNESIE: Grupa Żywiec S.A.
  • PARTNER ROKU 2023: POLSKI OGRÓD SP. Z O.O.
  • OFERTA TARGOWA: PPL KORAL SP. J. 

STATUETKI PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA W KATEGORII ŻYWNOŚĆ:

  • TOP MARKA W ŻYWNOŚCI: KUPIEC SP. Z O.O.
  • PARTNER ROKU 2023: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy
  • OFERTA TARGOWA: Mars Polska Sp. z.o.o.

STATUETKI WOJEWODZY PODKARPACKEIGO W KATEGORII MEDYCYNA

  • TOP MARKA W MEDYCYNIE: DAKOMA SP. Z O.O.
  • PARTNER ROKU 2023: ASPEL  S.A. 
  • OFERTA TARGOWA: HYDREX  Diagnostics Sp. z o.o.

Statuetki Złoty Specjał

  • PRODUKT ROKU: Zakłady Tłuszczowe Bielmar Sp. z.o.o.
  • DYNAMIKA SPRZEDAŻY: OSHEE™ Polska Sp. z o.o. 
  • WSPÓŁPRACA 2023: HJ Heinz Polska Sp. z o.o.
  • PARTNER FLOTOWY:  Autoryzowany Salon i Serwis ŠKODA P.H.U. Edward Buława
  • OSOBOWOŚĆ ROKU: RAFAŁ TRYDEŃSKI

Po części oficjalnej, goście wspaniale bawili się na koncercie gwiazdy wieczoru – zespołu Poparzeni Kawą Trzy.

Podczas dwóch dni Targów odbywały losowania nagród w ramach loterii Targomania. Łącznie rozlosowano prawie 40 nagród, które trafiły do uczestników targów realizujących zamówienia na stoiskach. Wśród nich były telewizory, tablety, laptopy, smartwatch’e, rowery czy zestawy nagród.

Ogólnopolski Kongres FMCG: Czyli dokąd zmierza polski handel? 

W ramach Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota odbył się Kongres FMCG. Była to już 5 edycja wydarzenia, które co roku gromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami byli redaktorzy najlepszych pism branżowych. 

Jak zmienił się detaliczny obraz Polski? Czego nauczyły nas ostatnie 3 lata?  Rola Małego Formatu i zmiany zachowań konsumentów. To tylko niektóre tematy jakie poruszyliśmy w ramach tegorocznego Kongresu FMCG. Do udziału w roli panelistów zaproszeni zostali przedstawiciele kadry zarządzającej czołowych polskich i zagranicznych firm z branży FMCG oraz ekspertów firm badawczych.
Uczestnikami Kongresu byli: 

  • Bąk Marek, Dyrektor Handlowy, Dawtona Sp. z o.o.                                         
  • dr Borowiński Marek, Shop Doctor, www.shopdoctor.pl
  • Chmal Arkadiusz, Prezes Zarządu, REN Sp. z o.o.
  • Czernecki Remigiusz, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał, Przewodniczący Rady Nadzorczej REN
  • Gąska Władysław, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, Koral Trade Sp. z o.o.
  • Generalczyk Wiesław, Redaktor Naczelny, Poradnik Handlowca, 
  • Głowniak Paweł, Dyrektor Handlowy, „HERBAPOL - LUBLIN” S.A. 
  • Gondek Piotr, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Carlsberg Polska 
  • Grzegorek Paweł, Dyrekor Handlowy, Colian
  • Kozłowska Magdalena, Dyrektor Zarządzająca Europa Środkowa i Wschodnia, Aviko
  • Laskowska Dorota, Dyrektor Sprzedaży, Orbico Sp. z o.o.
  • Łukasik Bogdan, Prezes Modern Expo
  • Maksymiec Michał, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami Detalicznymi, GfK Polonia
  • Mordasiewicz Szymon, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia, 
  • Niewadzi Paweł, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Członek Zarządu, Polski Ogród Sp. z o.o. 
  • Owerko Marian, Prezes Zarządu, Bakalland Sp. z o.o
  • Partyka Agata, Dyrektor ds. Rozwoju Klientów, Danone Polska
  • Piasta Iwona, General Manager, Grupa Maspex Sp. z o.o. 
  • Robert Warda, Krajowy Kierownik ds. Rozwoju Klientów, Unilever 
  • Sałata Jan, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep S.A. 
  • Sas Robert, Senior Director & Managing Director Poland, MEU Central Europe
  • Siedlik Mariusz, Sales Director Poland&Baltics&Ukraine, Tchibo 
  • Snopkowski Marcin, Dyrektor Generalny, Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. Sp.k. 
  • Sroka Radosław, Dyrektor Sprzedaży ds. Klientów Kluczowych w PPL KORAL
  • Sypek Marek, Dyrektor Generalny, Stock Polska  
  • Szarejko Elżbieta, Ekspert, CMR
  • dr Szczepańska Michalina, Redaktor Naczelna, Handel, 
  • Szpotowicz Konrad, National Customer Development Manager & Route To Market Transformation Lead, Unilever Polska Sp. z o.o.
  • Tarka Katarzyna, Sales and Marketing Director, Mamut 
  • Tokarz Krzysztof, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Trydeński Rafał, Prezes Zarządu Unilever Polska Sp. z o. o. 
  • Wawro Robert, COO, Grupa Maspex Sp. z o.o. 
  • Wilamowski Błażej, Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu, OSHEE™ Polska Sp. z o.o. 
  • Wilkoń Tomasz, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.
  • Wojciechowski Paweł, Sales Director for Poland and Central Europe at FRoSTA Poland,
  • Wróblewski Rafał, Sales Director, Nestlé Polska S.A. 
  • Wysocki Tomasz, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ
  • Zajdel-Pawlak Karolina, Prezes, NielsenIQ 
  • Zych Marian, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.

W ramach tegorocznego Kongresu uczestnicy mogli wysłuchać debat: 

1/ Dostosować się do zmian czy je antycypować i wyprzedzać rynek? Czego nauczyły nas ostatnie 3 lata w kontekście pracy w handlu detalicznym w aspekcie zarządzania organizacją, sklepem, pracy z konsumentem i pracownikiem? Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia, moderator

2/ Debata z zaproszonymi gośćmi:  Mały Format Sieciowy jako niezbędny element polskiego rynku detalicznego zaspokajający specyficzne i konkretne potrzeby polskich konsumentów. Jak musi wyglądać i czym się różnić od innych formatów, aby dalej się skutecznie rozwijać? 

3/ Zmiana zachowań konsumentów i jak na nie reagować? 

4/  Co dzieje się w mniejszym formacie? Dlaczego oraz jak powiększyć koszyk dzięki wiedzy o współkupowaniu? Waga nowości w sklepie. 

5/ Co powinien zrobić REN, żeby zostać nr 1 w dystrybucji mrożonek FMCG oraz HoReCa w Polsce?


źródło/foto: mat. prasowe

Reklama