Intermarche zdradza plany na końcówkę roku. Sieć ruszy z nową akcją lojalnościową

Intermarche zdradza plany na końcówkę roku. Sieć ruszy z nową akcją lojalnościową

Interpunkty to akcja lojalnościowa, której start Intermarche zaplanowało na 16 listopada 2023 roku. Na koniec roku detalista chce zaktywizować swoich klientów. Podczas zakupów będą oni mogli zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody.

Promocje w Intermarche

Akcje promocyjne były ważnym elementem działań Intermarche podczas minionym miesięcy 2023 roku. Zgodnie z danymi, które podaje detalista, średnia liczba produktów promowanych w cotygodniowych gazetkach Intermarché od pierwszego do trzeciego kwartału br. wzrosła o ponad 20%.

Dyrektor generalny Intermarché, Tomasz Waligórski, przyznał ponadto, że dostarczanie klientom szerokiej oferty produktowej w jak najbardziej przystępnych cenach jest obecnie priorytetem dla sieci. 

Interpunkty w Intermarche

16 listopada br. Intermarché wystartuje z nową akcją lojalnościową pod nazwą „Interpunkty”. Będzie ona skierowana do wszystkich posiadaczy karty Moje Intermarché. Podczas zakupów klienci będą mogli zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody w postaci tzw. „hitów produktowych” w symbolicznych kwotach, na przykład za grosz.

W listopadzie pojawi się też czasowa oferta na fanów Black Friday, gdzie wybrane artykuły będzie można nabyć w obniżonych cenach do -50%, liczne artykuły świąteczne w promocji od min. -10% do -50%, a sezonowe artykuły świąteczne nawet do -70%.

Na klientów Intermarché będą czekać m.in. dwa katalogi świąteczne z pomysłami na dekorację domu i trafione prezenty, liczne oferty promocyjne na produkty do sprzątania, świąteczne słodycze i wypieki czy tradycyjne produkty mięsne, nieodłączne na wielu polskich stołach. W jednym miejscu klienci będą mogli zrobić kompletne zakupy świąteczne w atrakcyjnych cenach, a zaoszczędzony czas poświęcić bliskim lub wyczekiwanemu odpoczynkowi.


foto: mat. prasowe
 

 

Reklama