Duży Ben przekroczył kolejny kamień milowy. Ile sklepów liczy już sieć?

Duży Ben przekroczył kolejny kamień milowy. Ile sklepów liczy już sieć?

Duży Ben to sieć marketów alkoholowych, których właścicielem jest Grupa Eurocash. W 2022 roku grupa informowała, że ekspansja Dużego Bena zajmuje wysokie miejsce na liście jej celów biznesowych. Dane dotyczące nowych otwarć sklepów pod charakterystycznym, czerwonym szyldem z kapslem potwierdzają, że tę ambicję udaje się z powodzeniem realizować. Ile sklepów Duży Ben otwarto do dzisiaj?

Liczba sklepów Duży Ben 2023

Liczba sklepów Duży Ben właśnie przekroczyła 400 placówek. Otwarcie jubileuszowego marketu odbyło się w piątek 27 października 2023 roku. Nowy market Duży Ben jest zlokalizowany na warszawskim Urysnowie. To jednocześnie 400. sklep sieci i 50. placówka w Warszawie. 

O otwarciu 300. sklepu we Wrocławiu, przy ul. Wojanowskiej informowaliśmy pod koniec ubiegłego roku. To znaczy, że w zaledwie 10 miesięcy Duży Ben otworzył aż 100 nowych placówek. To wzrost o 30 pp. w niecały rok. Wiele nowych punktów powstało w stolicy, w której bardzo szybko się rozwijamy.

Michał Florkiewicz, dyrektor generalny sieci Duży Ben

Duży Ben w Warszawie

Na stołeczny rynek sieć Duży Ben zawitała stosunkowo niedawno, bo w styczniu 2021 r. pierwszy sklep otworzyła przy ul. Klimczaka. 

Warszawiacy zdecydowanie polubili nasz koncept. Obecnie prowadzimy w stolicy już 50 punktów i notujemy tu bardzo wysoki, na poziomie aż 88/100, wynik badania satysfakcji klientów Net Promoter Score. To wynik znacznie powyżej średniej dla sieci FMCG. Warszawscy klienci chętnie też korzystają z oferowanych przez nas usług dodatkowych.

Michał Florkiewicz, dyrektor generalny sieci Duży Ben

Omnikanałowa sieć marketów

W marketach Duży Ben nie tylko kupimy alkohol, ale także odbierzemy lub nadamy paczkę. Przypomnijmy, że według czerwcowych zapowiedzi, jeszcze do końca roku w każdym Dużym Benie mają pojawić się automaty paczkowe od InPost.

Poza tym sieć mocno stawia na rozwijanie aplikacji mobilnej, która daje dostęp do programu lojalnościowego. Zakupy ze sklepów Duży Ben można zrobić już także online, za pośrednictwem zewnętrznej aplikacji zakupowych. Wszystko to, zdaniem Florkiewicza, przekłada się na to, że sieć sklepów Duży Ben już dawno stała się omnichannelowa.

To wszystko w połączeniu z gęstą siecią punktów w dużych metropoliach sprawia, że Duży Ben to dzisiaj sieć nie tylko zorientowana na klienta, ale i omnichannelowa, spełniająca komplet jego potrzeb niezależnie od lokalizacji i gustów. To też sieć z najszerszą obecnie ofertą w kategorii alkoholi, napojów i wyrobów tytoniowych w sklepach osiedlowych.

Michał Florkiewicz, dyrektor generalny sieci Duży Ben

foto: mat. prasowe

Reklama