Obecna na polskim rynku marka Żubr właśnie przeszła niemałą transformację. Kompania Piwowarska postanowiła dostosować design marki do nowoczesnych trendów, zachowując jednocześnie korzenie i nawiązując do tradycji. Sprawdzamy, jak wyglądają teraz opakowania piwa Żubr.
Nowe opakowania, które właśnie trafiły na rynek mają odzwierciedlać ducha Żubra – silnego, dumnie stojącego na straży puszczy. Nowa identyfikacja obejmuje wszystkie nośniki, od puszek po butelki, aż po formaty POSM.
Rebranding Żubra
Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, co sprawia, że symbol marki jest bardziej eksponowany niż kiedykolwiek. Żubr na etykiecie jest większy, co jeszcze bardziej podkreśla jego wyjątkową pozycję. Jednak warto zauważyć, że herb Browaru Dojlidy Białystok pozostaje niezmieniony, co stanowi ukłon w kierunku tradycji i bogatej historii piwa.
Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra, podkreśla, że Żubr zawsze był uważany za ikonę wśród piw, symbol puszczy i naturalności. Nowa zmiana ma charakter ewolucyjny i nie zmienia esencji Żubra. "Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem" - dodaje Wietrzyński.
Za nowym designem opakowań stoi agencja BNA, która dopracowała każdy detal, żeby nowa wizualna identyfikacja marki była doskonała.
foto: mat. prasowe