Tymbark rusza z kolejną kampanią. Skupi się w niej na napojach roślinnych

Tymbark rusza z kolejną kampanią. Skupi się w niej na napojach roślinnych

Tymbark Just Plants to napoje roślinne od Grupy Maspex, które w ramach nowej kampanii wskoczyły na wielkoformatowe ekrany miejskie oraz do mediów społecznościowych. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki.

Roślinne produkty na ekranach

"Kremowe, smaczne, o prostym i dobrym składzie, są doskonałą alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się na tle konkurencji" - w ten sposób marka Tymbark komunikuje swoje roślinne napoje w najnowszej kampanii. Na jej potrzeby powstał dedykowany spot reklamowy. 

W spocie Tymbark Just Plants ukazuje zastosowanie napojów roślinnych swojej marki w codziennych sytuacjach jako doskonały zamiennik mleka. Dostępne w wielu smakach i pojemnościach, świetnie sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników. Stworzona specjalnie dla miłośników kawy z pianką wersja Barista, pozwoli na tworzenie kawowych wariacji o wyjątkowej, kremowej konsystencji.

"Żadnych ale!"

Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”. Jak informuje producent, szeroka oferta produktów została stworzona po to, by odpowiedzieć na różne potrzeby konsumentów i ułatwić wprowadzenie napojów roślinnych jako alternatywy dla mleka w codziennej diecie.

Spot będzie widoczny na VOD, platformie YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w ramach kontekstowej komunikacji miejskiej w dużych miastach w Polsce. Wsparcie będzie widoczne także ze strony infuencerów.


foto: youtube.com

Reklama