Carrefour stworzył specjalną linię soków. Detalista zrezygnował z marży

Carrefour stworzył specjalną linię soków. Detalista zrezygnował z marży

W sklepach Carrefour właśnie debiutuje specjalna linia soków tłoczonych. Celem wprowadzenia tej nowości jest umożliwienie pokrycia choć części poniesionych strat przez sadowników, którzy zostali dotknięci sierpniową nawałnicą. Detalista chce w ten sposób dać im możliwość wykorzystania owoców, które nie nadają się do celów konsumpcyjnych. 

Zmiany klimatyczne widoczne w codziennym życiu

Zmiany klimatyczne wywierają coraz większy wpływ na nasze życie. Ich następstwami są nie tylko gorące lata i rekordy temperatur, ale także gwałtowne zjawiska atmosferyczne, które coraz częściej, niespodziewanie pojawiają się w różnych regionach naszego kraju. W sierpniu br. nawałnica z gradobiciem dotknęła małopolski. W jej wyniku niemal całkowicie zniszczone zostały uprawy sadowników należących do Spółdzielni Ogrodniczej Grodzisko - jednego z pierwszych dostawców marki “Jakość z Natury”, należącej do Carrefour Polska.

Spółdzielnia Ogrodnicza Grodzisko od 1998 roku jest stałym dostawcą jabłek, gruszek i soków pod marką własną Carrefour “Jakość z Natury”. To marka, której produkty uprawiane są zgodnie ze standardami rolnictwa zrównoważonego - poszanowaniem środowiska naturalnego oraz dbałością o bioróżnorodność.

To, co się wtedy wydarzyło, ciężko opisać słowami. To tragedia wszystkich naszych sadowników. Czegoś takiego w historii naszej gminy nigdy nie było. Grad niemalże w 100% zniszczył nasze jabłka, a wichura wykarczowała sady. Wielu naszych spółdzielców straciło dorobek całego życia.

Stanisław Majka, sadownik należący do Spółdzielni Ogrodniczej Grodzisko i jedna z twarzy produktów marki “Jakość z Natury”

Specjalny sok tłoczony w Carrefour

W odpowiedzi na trudną sytuację swojego dostawcy, Carrefour zaproponował wspólne przedsięwzięcie, które pozwoli sadownikom zrekompensować część poniesionych strat. W związku z tym, że większość jabłek dotkniętych tą klęską żywiołową nie nadaje się do celów konsumpcyjnych (z uwagi na widoczne ślady po gradzie), zostaną one przetworzone na pełnowartościowe soki tłoczone i zaoferowane do sprzedaży w uproszczonych, 3-litrowych opakowaniach.

Carrefour od lat ceniony jest w Polsce za bardzo dobre relacje ze swoimi partnerami handlowymi, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok klęski, która dotknęła jednego z naszych pierwszych dostawców marki własnej, Spółdzielnię Ogrodniczą Grodzisko

Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Handlowy Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska

Sok tłoczony - cena 3-litrowego kartonu

Detalista chce zachęcić konsumentów do zakupu specjalną ceną soku tłoczonego. Jak zdradził Krzysztof Dobczyński, sprzedaż specjalnego soku tłoczonego rozpoczęła się w poniedziałek 23 października. Sok będzie dostępny we wszystkich hipermarketach i supermarketach. 

Cena specjalnego soku tłoczonego w Carrefour wyniesie zaledwie 9,99 zł. Jak wyjaśnia Dobczyński, to blisko dwa razy taniej niż w standardowej ofercie sklepowej.

. Tak duża obniżka była możliwa dzięki zredukowaniu do minimum kosztów produkcyjnych, zmianie opakowań na minimalistyczne oraz rezygnacji z marży przez Carrefour i producenta opakowań. Wierzymy, że dzięki tej akcji, wspólnie z klientami, pomożemy sadowników przetrwać ten trudny dla nich rok.

Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Handlowy Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska

Do sprzedaży w sklepach Carrefour zostało przygotowanych kilkadziesiąt tysięcy soków, których sprzedaż prowadzona będzie do wyczerpania zapasów. Carrefour zobowiązał się także do przygotowania działań komunikacyjnych, które będą wspierały ten szczytny cel.


foto: mat. prasowe

Reklama