Historia w branży handlowej rodziny Grażyny Jabłońskiej sięga lat 90. Wraz ze swoimi rodzicami pracowała w jednym z największych w tamtych czasach sklepie warzywno-owocowym w Ciechocinku. Zdobyta wiedza i doświadczenie dały pani Grażynie impuls do rozmyślania o działalności na swój rachunek.
Marzenia o własnym biznesie przerodziła w konkretne plany i w 2001 roku otworzyła pierwszy sklep. Od 14 lat pod szyldem ODIDO wraz ze swoimi dziećmi prowadzi obecnie 3 placówki, zlokalizowane w jednym z najbardziej znanych polskich uzdrowisk.
Sklep dla mieszkańców i kuracjuszy
W Ciechocinku przy jednej z głównych ulic znajduje się ponad 120-metrowy sklep pod zielono-pomarańczowym szyldem. W pobliskim sąsiedztwie mieści się park oraz dwa sanatoria. W tym roku właścicielka zdecydowała się dołączyć do nowego modelu ODIDO, w związku z czym jej placówka przeszła modernizację. Nowy format, oznakowanie i wielkość sklepu a także dogodna lokalizacja, duży parking oraz asortyment dostosowany do lokalnego rynku przyciągają nowych klientów.
Z małego sklepu, po dobrze prosperującą, nowoczesną placówkę
W chwili dołączenia do nowego formatu sklep pani Grażyny przeszedł gruntowną przebudowę przy aktywnym wsparciu ekspertów sieci. Z małego sklepu z ograniczonym asortymentem, przerodził się w dobrze prosperującą, przestronną placówkę handlową pod szyldem ODIDO.
W biznesie liczą się zaufani partnerzy
Grażyna Jabłońska zapytana o zalety dołączenia do sieci ODIDO, w pierwszej kolejności wskazała na fachową pomoc i doradztwo przy wyeksponowaniu produktów na półkach, wsparcie przy dostawach oraz reklamę i promocję. Podkreśliła też, że zawsze może liczyć na doradcę, który pomaga m.in. w doborze asortymentu i przedstawia najkorzystniejsze oferty.
Franczyza dla ceniących niezależność detalistów
Model miękkiej franczyzy, jaką oferuje ODIDO daje właścicielom możliwość swobody działania oraz realizacji własnej inwencji biznesowej. Dotyczy to także wyboru dostawców i lokalnego asortymentu. Grażyna Jabłońska postawiła na regionalne wędliny i mięso, świeże pieczywo oraz asortyment cukierniczy. Co poza tym klienci znajdą na półkach jej sklepu?
Marki własne na półkach ODIDO
Franczyzobiorcy ODIDO bardzo chętnie korzystają z oferty produktowej marek własnych MAKRO. Aro to podstawowe artykuły w niskich cenach zapewniające większą rotację w punkcie sprzedaży. Natomiast kolorowe opakowania marki Fine Life o nowoczesnym wzornictwie, wpasowują się w półkę, konkurując z markami dostawców. Dzięki udziałowi marek własnych w ofercie sklepów rośnie ich zysk.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
foto: Pani Grażyna Jabłońska, właścicielka 3 sklepów ODIDO w Ciechocinku (mat. prasowe)