Lider w kategorii ryb mrożonych, marka FRoSTA, zdecydowanym krokiem wkracza w nową dla siebie kategorię. Mowa o mrożonych warzywach na patelnie, które stały się "atrakcyjnym obszarem biznesowym" dla producenta.
Wejście z nową kategorię FRoSTA rozpoczyna wprowadzeniem do swojej oferty aż 15 nowych produktów. Są to warzywa na patelnie w trzech różnych wariantach.
"Najbardziej perspektywiczny rynek"
Według danych, na które powołuje się producent, sprzedaż mrożonych warzyw w Polsce dynamicznie rośnie. Jak podaje FRoSTA, w 2023 roku miała ona odpowiadać za niemal 35% całkowitej sprzedaży żywności mrożonej. Najbardziej perspektywicznym segmentem, jak podkreśla Paweł Wojciechowski z FRoSTA, są mrożone warzywa na patelnia.
Zgodnie z danymi producenta, obecnie już niemal 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Nic więc dziwnego, że FRoSTA chce spróbować w tym segmencie własnych sił.
Mrożone warzywa na patelnię od FRoSTY
Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które mają być doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas.
FRoSTA nie kończy jednak na klasycznych propozycjach. Producent proponuje również rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek.
Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.
foto: mat. prasowe