FRoSTA wchodzi w kategorię mrożonych warzyw na patelnię. Zaczyna od 15 nowości

FRoSTA wchodzi w kategorię mrożonych warzyw na patelnię. Zaczyna od 15 nowości

Lider w kategorii ryb mrożonych, marka FRoSTA, zdecydowanym krokiem wkracza w nową dla siebie kategorię. Mowa o mrożonych warzywach na patelnie, które stały się "atrakcyjnym obszarem biznesowym" dla producenta.

Wejście z nową kategorię FRoSTA rozpoczyna wprowadzeniem do swojej oferty aż 15 nowych produktów. Są to warzywa na patelnie w trzech różnych wariantach. 

"Najbardziej perspektywiczny rynek"

Według danych, na które powołuje się producent, sprzedaż mrożonych warzyw w Polsce dynamicznie rośnie. Jak podaje FRoSTA, w 2023 roku miała ona odpowiadać za niemal 35% całkowitej sprzedaży żywności mrożonej. Najbardziej perspektywicznym segmentem, jak podkreśla Paweł Wojciechowski z FRoSTA, są mrożone warzywa na patelnia.

Od kilku lat uważnie obserwujemy rynek mrożonek, analizujemy zmieniające się zwyczaje konsumentów, śledzimy badania dotyczące użytkowania produktów mrożonych. Na tej podstawie FRoSTA wypracowała pozycję lidera w kategorii ryb mrożonych. Teraz chcemy się rozwijać w kolejnej kategorii i stawiamy na najbardziej perspektywiczny segment, czyli mrożone warzywa na patelnię.

Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną

Zgodnie z danymi producenta, obecnie już niemal 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Nic więc dziwnego, że FRoSTA chce spróbować w tym segmencie własnych sił.

Mrożone warzywa na patelnię od FRoSTY

Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które mają być doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas.

FRoSTA nie kończy jednak na klasycznych propozycjach. Producent proponuje również rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek. 

Chcemy pokazać, że dostosowujemy się do zmieniających się wymagań i preferencji konsumentów. W ostatnich latach w Polsce wzrasta świadomość roli zdrowego odżywiania, co znajduje potwierdzenie w wynikach licznych badań i obserwacji. Pandemia dodatkowo skierowała uwagę na potrzebę produktów o długim terminie przydatności i możliwości przechowywania przez dłuższy czas. Warzywa mrożone spełniają te kryteria. Co więcej, pozwalają na szybkie i proste przygotowanie pełnowartościowego posiłku.

Aleksandra Wysocka, dyrektor ds. marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią

Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.


foto: mat. prasowe

Reklama