Grupa BLIX poinformowała o ważnej zmianie na stanowisku kierowniczym. Do zespołu dołączył właśnie Jakub Sobczak, który jako nowy Marketing & Growth Director, weźmie odpowiedzialność za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki.
Zarząd grupy BLIX widzi w Sobczaku osobę, która łączy kompetencje brand marketingowe z umiejętnościami w obszarze działań performatywnych. Posiada on również zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, które są niezbędne do podniesienia standardów marketingu w organizacji. Jego zadaniem będzie także formalizacja i operacjonalizacja nowej strategii rozwoju biznesu.
Jakub Sobczak nowym Marketing & Growth Director'em w Grupie BLIX
Jakub Sobczak to doświadczony specjalista ds. marketingu konsumenckiego, który może pochwalić się ponad 13-letnim stażem pracy dla renomowanych firmach z różnych sektorów, w tym FMCG (Danone, PepsiCo), OTC (GlaxoSmithKline) oraz Tech (Glovo). "Marki zarządzane przez Sobczaka osiągały rekordowe udziały rynkowe, a realizowane przez niego kampanie doceniane były nominacjami do Effie czy nagród KTR" - informuje firma.
Sobczak jest także konsultantem, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z organizacjami szybko rozwijającymi się. To właśnie w roli konsultanta nawiązał kontakt z Grupą BLIX.
BLIX chce znacznie zwiększyć swój zasię
Zarząd Grupy BLIX zidentyfikował w strategii wzrostu swoich aplikacji obszary wymagające specyficznej kombinacji kompetencji marketingowych.
Celem spółki jest jej rozbudowa jako czempiona i najważniejszej marki wspierającej konsumentów w codziennych decyzjach zakupowych. Jako Marketing & Growth Director, Jakub Sobczak ma odpowiadać za strategię marketingową. Do celów postawionych przed nim przez spółkę należy przede wszystkim kontynuacja dynamicznego skalowania bazy użytkowników produktów należących do spółki, m.in. poprzez zbudowanie działań brandowych i skuteczne połączenie ich z performance marketingiem.
foto: Jakub Sobczak, nowy Marketing & Growth Director w Grupie BLIX (mat. prasowe)