Lewiatan, Spar, Chorten i Lubi – to następne przystanki na drodze październikowej kampanii wspierającej Kropelkę Żel. W ramach teogorcznej akcji, Bripox wyszkolił już także pracowników sieci sklepów MerCo i Intermarche.
Szkolenia detalistów trwają
Personel sklepów z dużym zainteresowaniem poświęca czas na uzupełnienie wiedzy merytorycznej i technicznej z zakresu korzystania z flagowego w ofercie producenta cyjanoakrylu. Dobrze ulokowany produkt i doradztwo dla klienta docelowego, wsparte kompleksową wiedzą, daję gwarancję obopólnego sukcesu.
Misją firmy jest przede wszystkim szerzenie oraz propagowanie wiedzy o znakomitych i bezkonkurencyjnych właściwościach Kropelki żel oraz całej gamie jej możliwych zastosowań.
- Przeczytaj też: Kropelka z mocnym wsparciem marketingowym. Producent zorganizuje szkolenia dla sprzedawców
foto: mat. partnera