Kaufland chce dotrzeć do pokolenia Z. Sieć wprowadza limitowany produkt

Kaufland chce dotrzeć do pokolenia Z. Sieć wprowadza limitowany produkt

Kaufland wprowadza limitowaną edycję napojów pod marką własną sieci, która będzie dostępna na półkach sklepowych zaledwie przez dwa tygodnie. Na puszkach zobaczymy znane influencerki. 

Kaufland chce iść "z duchem czasu"

To już kolejny krok, który wykonuje Kaufland w ramach swoich kreatywnych kampanii. Jak przyznaje Wiktoria Zabielska z działu Digital detalisty, "Kaufland idzie z duchem czasu", a celem sieci jest "planowanie i tworzenie angażujących kampanii – w taki sposób, by odpowiadały zarówno na potrzeby naszych obecnych klientów, jak i docierały do nowych grup docelowych".

Sposobem na osiągnięcie tych celów ma być k-pop. Jeszcze w czerwcu br. sieć nawiązała współpracę z południowokoreańskim zespołem JXENM, w ramach której powstał specjalny teledysk. "Cieszymy się, że pomysł spodobał się tak wielu odbiorcom. Świadczy o tym m.in. liczba zapytań o dostępność albumów k-popowych zespołów w Kauflandzie" – komentuje Zabielska.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Limitowane napoje w Kaufland

Po sukcesie k-popowej kampanii promującej marki własne sieci przyszedł czas na kolejne nowości. 5 października na okres 2 tygodni w sklepach Kaufland do sprzedaży trafiła edycja limitowana bezalkoholowych napojów o smaku mango i mojito. 

Wykorzystując insighty, pojawiające się w komentarzach w naszych social mediach, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszej społeczności, której część stanowi także pokolenie Z. Wprowadziliśmy do sprzedaży nie tylko albumy, ale również napoje z wizerunkiem bohaterek kampanii „Watch out for the K!”.

Wiktoria Zabielska z działu Digital w Kaufland Polska

Tym razem sieć zaprosiła jednak do współpracy również polskie influencerki: Karolinę Jasińską, Klaudię Tyszkiewicz i Oliwię Kowalską.

Konkurs K-pop w Kaufland

Dla bardziej zaangażowanych entuzjastów K-popu sieć przygotowała również konkurs polegający na kreatywnym opisaniu swojego ulubionego smaku nowych napojów.

Spośród wszystkich odpowiedzi zostanie wybranych czterdzieści najlepszych, a ich twórcy będą nagrodzeni zestawami k-popowych albumów, unikatowym merchem oraz napojami z edycji limitowanej. 


foto: mat. prasowe

Reklama