Mlekpol rozpoczyna nową kampanię. Edukuje w niej o przytwierdzonych zakrętkach

Mlekpol rozpoczyna nową kampanię. Edukuje w niej o przytwierdzonych zakrętkach

​Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania tych innowacyjnych rozwiązań.

Kluczowym elementem kampanii jest uświadomienie kupującym, że zakrętki przytwierdzone do kartonowych opakowań produktów Łaciatych ułatwiają proces sortowania i recyklingu odpadów, przez co korzystnie wpływają na ochronę środowiska naturalnego.

To istotny krok w kierunku redukcji ilości plastikowych odpadów i zmniejszenia zanieczyszczenia naszej planety. Zależało nam na tym, aby konsumenci nie tylko mogli cieszyć się wygodą korzystania z produktów marki Łaciate, ale także aktywnie wspierać inicjatywy ekologiczne. Zrobiliśmy to jako jedni z pierwszych na rynku, na ponad rok przed wejściem w życie unijnej dyrektywy nakazującej producentom wdrożenie tego rozwiązania.

Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol

W ramach kampanii SM Mlekpol chce podkreślić, że każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci. Konsumenci, dzięki właściwemu użytkowaniu nowych opakowań produktów Łaciatych, mogą poczuć się zaangażowani w walkę z problemem plastikowych odpadów i zrozumieć, że ich codzienne wybory mają wpływ na klimat.

Kampania „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” potrwa do końca listopada i będzie obecna głównie w przestrzeni cyfrowej. SM Mlekpol wykorzysta w jej trakcie różne formaty reklamowe, takie jak: reklamy display, media społecznościowe, YouTube oraz gazetki zakupowe.


foto: mat. prasowe

Reklama