Monster rozwija ofertę bez cukru. Debiutuje klasyczny Monster Energy Zero Cukru

Monster rozwija ofertę bez cukru. Debiutuje klasyczny Monster Energy Zero Cukru

Monster Energy wprowadza nowości do oferty. Jedna z nich to długo wyczekiwana wersja tradycyjnego energetyka pozbawiona cukru. Druga nowość to nowy smak Monster Energy z linii Nitro. Obydwie nowości zadebiutują w sklepach jednej sieci handlowej.

Monster Zero Cukru w Polsce

Po dwudziestu latach niezwykłego sukcesu swojego klasycznego napoju, Monster Energy wysłuchało opinii swoich ambasadorów i fanów. Efektem tych rozmów jest Monster Energy Zero Cukru, czyli energetyk nawiązujący do klasycznego smaku napoju, ale nie zawierający ani grama cukru.

Monster Energy Zero Cukru w połowie października pojawił się w sieci Biedronka. Początkowo był także dostępny w sklepach Żabka. Jednak praktycznie od początku 2024 roku Monstera bez cukru kupimy już w również w innych sieciach handlowych. Polscy konsumenci będą mogli spróbować go jako jedni z pierwszych w Europie.

Do końca pierwszego kwartału 2024 roku Monster Energy Zero Cukru pojawi się w 19 krajach na świecie. W Polsce oferta marki to ponad 20 różnych wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii.

Monster Energy Nitro Cosmic Peach

Kolejnym produktem, który zadebiutuje jeszcze w 2023 roku jest nowy wariant z serii Nitro, Monster Energy Nitro Cosmic Peach, który wyróżnia się brzoskwiniowym smakiem. Dzięki zawartości podtlenku azotu napój ten posiada gładką teksturę, co w połączeniu z orzeźwiającym smakiem stawia go w czołówce innowacyjnych produktów marki.

Początkowo produkt będzie dostępny tylko w sklepach sieci Biedronka, a od końca listopada napój pojawi się także w szerszej dystrybucji. 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Monster rozwija ofertę bez cukru

Wprowadzenie do oferty bezcukrowego wariantu klasycznego Monster Energy jest ważnym krokiem, choć nie pierwszym, który postawiła w tym obszarze firma. 

Najpierw na naszym rynku pojawiła się nowa bezcukrowa wersja napoju sygnowanego przez Lewisa Hamiltona, a potem nowa wersja klasycznej lemoniady Aussie Lemonade. Pojawił się także Monster Energy Ultra Rosa bez cukru z kwiatowym wykończeniem, który początkowo był dostępny w wybranych sieciach handlowych, ale już od września, można go znaleźć w całej Polsce.

Za szerokim portfolio smaków Monster Energy stoi firma Coca-Cola HBC, która realizuje strategię 24/7. W Polsce klienci mają dostęp do 30 wariantów smakowych napojów energetycznych Monster Energy.


foto: mat. prasowe

Reklama