Everli wprowadza sporo zmian. "Klient wybiera to, co niezbędne i opłacalne"

Everli wprowadza sporo zmian. "Klient wybiera to, co niezbędne i opłacalne"

Międzynarodowa platforma do zakupów spożywczych online Everli ogłosiła szereg zmian w obrębie produktów i rozwiązań dostępnych dla klientów. Celem jest przystosowanie usługi do współczesnego konsumenta, który coraz uważniej podchodzi do codziennych zakupów.

Zmiany obejmują między innymi wprowadzenie kwartalnej subskrypcji Everli Plus, która do tej pory występowała w opcji rocznej lub miesięcznej, a także zwiększenie dostępności "szoperów" w godzinach popołudniowych.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Subskrypcja Everli Plus

Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny.

Jak działa subskrypcja w Everli? Trzeba zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Subskrypcja na kwartał w Everli to koszt na poziomie 69 zł. W ramach subskrypcji klient otrzymuje darmową dostawę oraz dostęp do dedykowanych promocji. 

Ceny ze sklepowych półek w sklepie online

W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż.

Popołudniowa dostawa

Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany – coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń.

Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.

Nowy konsument

Zmiany wprowadzone na platformie Everli są związane ze zmieniającym się obrazem konsumenta, który robi zakupy spożywcze online. 

Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.

Anna Podkowińska, CEO Everli Polska

foto: mat. prasowe

Reklama