Międzynarodowa platforma do zakupów spożywczych online Everli ogłosiła szereg zmian w obrębie produktów i rozwiązań dostępnych dla klientów. Celem jest przystosowanie usługi do współczesnego konsumenta, który coraz uważniej podchodzi do codziennych zakupów.
Zmiany obejmują między innymi wprowadzenie kwartalnej subskrypcji Everli Plus, która do tej pory występowała w opcji rocznej lub miesięcznej, a także zwiększenie dostępności "szoperów" w godzinach popołudniowych.
Subskrypcja Everli Plus
Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny.
Jak działa subskrypcja w Everli? Trzeba zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Subskrypcja na kwartał w Everli to koszt na poziomie 69 zł. W ramach subskrypcji klient otrzymuje darmową dostawę oraz dostęp do dedykowanych promocji.
Ceny ze sklepowych półek w sklepie online
W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż.
Popołudniowa dostawa
Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany – coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń.
Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.
Nowy konsument
Zmiany wprowadzone na platformie Everli są związane ze zmieniającym się obrazem konsumenta, który robi zakupy spożywcze online.
foto: mat. prasowe