Makro otworzyło pierwszy sklep ODIDO w nowym formacie w październiku 2021 roku. Po niemal dwóch latach firma informuje o przekroczeniu ważnego kamienia milowego. W środę 27 września odbyło się oficjalne otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule.
Remodeling placówek ODIDO zakłada szereg zmian, które obejmują nie tylko przestrzeń sklepu. Dołączając do nowego modelu sieci franczyzobiorcy, poza na nowo zaprojektowanym wnętrzu i nowoczesnym szyldzie, zyskują również dogodną umowę.
200 sklepów ODIDO w nowym formacie
Dwusetna placówka w nowym modelu działa w województwie lubuskim i jest prowadzona przez Dorotę i Roberta Dłużak, którzy współpracują z siecią od 10 lat. Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.
Właścicielka sklepu przyznał, że po remodelingu, sklep w dalszym ciągu odwiedzają stali klienci, ale nie tylko. "Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu" – dodaje.
Placówka prowadzona przez Dorotę i Roberta jest jednocześnią dwusetnym sklepem pod szyldem ODIDO, który orzeszedł remodeling.
Zmiany w sklepach ODIDO
Dołączenie do nowego modelu franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.
W przypadku dwusetnego, jubileuszowego sklepu wprowadzono między innymi ladę impuslową, nowe regały piekarnicze i warzywne oraz zadbano o lepszą ekspozycję produktów. "Jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku" – komentują właściciele.
foto: mat. prasowe