ODIDO stawia na nowy format sklepów. Sieć otworzyła dwusetną placówkę [FOTO]

ODIDO stawia na nowy format sklepów. Sieć otworzyła dwusetną placówkę [FOTO]

Makro otworzyło pierwszy sklep ODIDO w nowym formacie w październiku 2021 roku. Po niemal dwóch latach firma informuje o przekroczeniu ważnego kamienia milowego. W środę 27 września odbyło się oficjalne otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule. 

Remodeling placówek ODIDO zakłada szereg zmian, które obejmują nie tylko przestrzeń sklepu. Dołączając do nowego modelu sieci franczyzobiorcy, poza na nowo zaprojektowanym wnętrzu i nowoczesnym szyldzie, zyskują również dogodną umowę.

200 sklepów ODIDO w nowym formacie

Dwusetna placówka w nowym modelu działa w województwie lubuskim i jest prowadzona przez Dorotę i Roberta Dłużak, którzy współpracują z siecią od 10 lat. Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.

Właścicielka sklepu przyznał, że po remodelingu, sklep w dalszym ciągu odwiedzają stali klienci, ale nie tylko. "Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu" – dodaje.

Placówka prowadzona przez Dorotę i Roberta jest jednocześnią dwusetnym sklepem pod szyldem ODIDO, który orzeszedł remodeling.

Zmiany w sklepach ODIDO

Dołączenie do nowego modelu franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.

W przypadku dwusetnego, jubileuszowego sklepu wprowadzono między innymi ladę impuslową, nowe regały piekarnicze i warzywne oraz zadbano o lepszą ekspozycję produktów. "Jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku" – komentują właściciele.

Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców.

Łukasz Terelak, starszy kierownik ds. handlu detalicznego

foto: mat. prasowe

 

Reklama