Zaczęło się od 20 sklepów Carrefour, których klienci w 2020 roku mogli zamówić zakupy z ekspresową dostawą do domu. Obecnie współpraca detalisty z platformą Glovo znacznie przyspiesza. Możliwość składania zamówień właśnie została uruchomiona w kolejnych 69 lokalizacjach.
Chcąc docierać do różnych grup konsumentów, Carrefour poza własnym sklepem e-grocery, od kwietnia 2020 roku oferuje dostawy swoich produktów z kategorii food i non food także za pośrednictwem znanej aplikacji Glovo. W ramach tej usługi popularna aplikacja dostarcza zakupy ze sklepów Carrefour w czasie nawet poniżej jednej godziny.
Carrefour mocno stawia na e-commerce
Quick commerce to kanał, który od czasów pandemii znacznie podbija polski rynek. Jak przyznaje Marek Garus z Carrefour Polska, firma zdaje sobie w związku z tym sprawę, że konsumenci robiący zakupy w sklepie online Carrefour oraz ci korzystający z aplikacji dowozowych to zupełnie inne grupy docelowe. "Dzięki wejściu we współpracę z firmą Glovo możemy codziennie dostarczać nowym klientom produkty najlepszej jakości w błyskawicznym czasie" – wyjaśnia.
Nowe miasta w zasięgu dostawy zakupów z Carrefour
W samym sierpniu i wrześniu 2023 roku firmy rozszerzyły swoją współpracę i dostarczają zakupy w 69 nowych lokalizacjach. W związku z tym mogą z nich korzystać nie tylko mieszkańcy Warszawy, Gdańska, Poznania czy Krakowa, ale także Tomaszowa Mazowieckiego, Zgorzelca, Tczewa, a nawet Puław i Pszczyny.
- Przeczytaj też: Polacy polubili zakupy spożywcze z dostawą tego samego dnia. TOP3 trendy w branży delivery
Usługa jest już zatem dostępna aż w 168 super- i hipermarketach w 113 miastach na terenie całego kraju.
foto: unsplash